پارس ناز پورتال

مردی که بدنش با سم مار دشمنی ندارد (عکس)

مردی که بدنش با سم مار دشمنی ندارد (عکس)
همه آن هایی که با مارهای سمی در ارتباط هستند و به طور کلی 99 درصد مردم دنیا ممکن است از سم مارها کشته شوند اما یک درصد باقی مانده افراد عجیبی هستند که تعداد آن ها بسیار کم است و بدن آن ها در مقابل سم مارهای سمی کاملا واکسینه شده است.


"تیم فراید" مردی آمریکایی است که از کودکی به مارها علاقه داشته است و در یک تحقیق بسیار عجیب که روی خودش انجام داده، بدنش به سم تمامی مارهای دنیا واکسینه شده است و حالا با اعتماد به نفس می گذارد سمی ترین مارهای دنیا او را نیش بزنند. این مرد چند سال پیش در یک آزمایش خود ساخته اجازه داد 100 مار سمی از نقاط مختلف دنیا او را نیش بزنند و حالا اعتقاد دارد این آزمایش بدنش را در مقابل هر سمی واکسینه کرده است و دیگری ترسی از مردن به این طریق ندارد.

او در جدیدترین حرکتش اجازه داد یک "مامبای سیاه" او را نیش بزند، این مار به عنوان سمی ترین مار دنیا شناخته می شود. سم این مار می تواند هر انسانی را در کمتر از 20 دقیقه از پا در بیاورد اما این مرد 45 ساله خیلی راحت با این نیش سمی برخورد می کند.او اعتقاد دارد آزمایشش بار روانی بسیاری دارد ولی می تواند هر انسانی را در مقابل مارها واکسینه کند. این روزها پادزهرهایی درست می شود که شاید بتوانند سم را دفع کنند اما در برخی موارد جان انسان را نجات نمی دهند. او قصد دارد روشش را به آفریقایی ها که از مارها بیشترین صدمه را می بینند معرفی کند