پارس ناز پورتال

ازدواجی در آمریکا که خبر ساز شد (عکس)

ازدواجی در آمریکا که خبر ساز شد (عکس)
 بحران تعطیلی دولت فدرال آمریکا و اثرات ناشی از آن، مراسم ازدواج "جوی" و "آدام" یک زوج آمریکایی را با مشکل مواجه کرده بود اما نهایتا آنها با کمک و سخاوتمندی شهروندان با یکدیگر ازدواج کردند.


جوی میلر، عروس می گوید:وقتی که فهمیدیم پارک یوسیمیتی روز ازدواج ما تعطیل خواهد شد و اینکه مراسم ازدواج ما قرار بود روز یکشنبه آینده برگزار شود، من 2 روز تمام گریه می کردم.آدام براون همسر جوی می گوید: در همان لحظه مغزم کار نمی کرد و شوکه بودم. می دانستم که چقدر این مراسم برای همسرم اهمیت دارد. ما به مدت یک سال برای این کار برنامه ریزی و پس انداز کرده بودیم.


با وجود اینکه مشکل جوی و آدام به خوبی به پایان رسید اما برای آنها مخارجی به جا ماند. رزرو کردن اتاق برای ۸۵ مهمان عروسی ۱۵ هزار دلار برای این زوج هزینه در برداشت که این مبلغ به آنها بازپرداخت نمی شود.
ماجرای این زوج که در رسانه های کالیفرنیا منتشر شد موجی از همبستگی با آنها را به وجود آورد. با کمک مردم مکان دیگری بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار اجاره شد.

جن استاکیچ، صاحب یک رستوران طی ۴۸ ساعت بطور رایگان غذای جشن را آماده کرد.جن استاکیچ، می گوید: کشور در حال حاضر به گروگان گرفته شده است. فکر می کنم که جمهوریخواهان تلاش خواهند کرد تا از دسترسی مردم به سیستم درمان با قیمت مناسب جلوگیری کنند. اما به این افتخار می کنم که برای اولین بار دموکراتها کوتاه نیامدند. ما سلاح خود را داریم و مرعوب آنها نخواهیم شد.

بحران تعطیلی دولت فدرال آمریکا زندگی حدود یک میلیون کارمند را تحت تاثیر منفی خود قرار داده است. اما تاثیر آن در واشنگتن بیشتر محسوس است زیرا دولت فدرال بیشترین کارمندان خود را در این منطقه دارد.