پارس ناز پورتال

فوران یک عشق قدیمی (عکس)

فوران یک عشق قدیمی (عکس)
شاید شنیده باشید که عشق هرگز نمی میرد، این در مورد خانم " سندی گاتینگ " 84 ساله و آقای " چاک لوئیس" 85 ساله کاملا صدق میکند. آنها در سال 1945 و هنگامی که نوجوان بودند در یک مسافرت تابستانی به سواحل کالیفرنیا با هم آشنا شده و در نگاه اول عاشق یکدیگر شدند.

اما بعد از تعطیلات و در بازگشت به شهرهایشان این زوج برای همیشه یکدیگر را گم کردند. آنها ازدواج کردند و هرکدام صاحب فرزندی شده و در شهرهای مختلف تشکیل خانواده دادند اما هرگز یکدیگر را از یاد نبردند. بعد از گذشت 62 سال آنها به صورت تصادفی یکدیگر را در فیس بوک پیدا کرده و از طریق ایمیل با هم رابطه دوباره ای اغاز کردند.

 
 

این زوج سالخورده احساس کردند که همان عشق قدیمی در حال شکوفه زدن است و دوباره به سال 1945 بازگشتند. اگرچه هردوی آنها 80 ساله هستند اما خاطرات آن تابستان عاشقانه همچنان در ذهن هردوی آنان واضح و درخشان است.


آقای لوئیس میگوید : من از همان زمان به او علاقه داشتم اما یک نوجوان بیکار و بدون درآمد و ماشین امکان سر زدن به شهر او را نداشت و همچنین وسایل ارتباطی مثل امروز پیشرفته نبود و به همین دلیل خیلی راحت او را برای همیشه گم کردم اما در قلب و ذهن من او همیشه حضور داشت و با خاطرات آن تابستان شیرین زندگی میکردم.اکنون خانواده این زوج سالخورده نیز با هم آشنا شده اند و از شنیدن داستان عشق عجیب آنها بسیار هیجانزده شده و تصمیم دارند هرچه سریعتر مقدمات ازدواج این دو را فراهم کنند تا بعد از 70 سال این زوج عاشق طعم وصال را بچشند.