پارس ناز پورتال

نقاشی با سوراخ چشم (عکس)

نقاشی با سوراخ چشم (عکس)
نقاشی های عجیب زیادی در دنیا کشیده می شود که از جمله مهمترین آن ها می توان به نقاشی با بال پروانه یا حتی نقاشی با میخ و چکش اشاره کرد اما این بار یک نقاش بسیار متفاوت پیدا شده است که با چشمانش نقاشی های جالب می کشد.

"لیندرو گراناتو" مردی است که با استفاده از چشم و غدد اشکی اش نقاشی های جالب می کشد. این مرد می تواند رنگ ها را وارد چشم خود کرده و سپس آن ها را به سمت بوم نقاشی پرتاب کند و با تکان دادن سر خود نقاشی تکمیل می شود.



این جوان 27 ساله رنگ های مختلف را از بینی اش به بالا فرستاده و آن ها را به چشمش می رساند سپس با فشار دادن غدد اشکی آن ها را خارج می کند. برای کشیدن هر نقاشی او باید نزدیک به 800 میلی لیتر رنگ را وارد چشمانش کند.این هنرمند می گوید از بچگی ارتباط میان بینی و چشم خودم را حس کرده بودم از این رو تصمیم گرفتم تا از این ارتباط یک استفاده سودمند کنم. البته نقاشی کردن کاری بود که خانواده ام با آن بسیار مخالف بودند اما به هر حال روی تصمیم خودم ایستادگی کردم.

البته این نقاش می گوید مشورت با پزشکان نشان می دهد که من هیچ مشکلی در سلامتی خود ندارم و چشمانم تنها کمی ضعیف شده است اما کور نخواهم شد. او بعضی از نقاشی هایش را با قیمت 1500 دلار یا بیش از 4 میلیون تومان به فروش رسانده است.