پارس ناز پورتال

قیمت باور نکردنی فراری 458 اسپایدر در تهران (عکس)

قیمت باور نکردنی فراری 458 اسپایدر در تهران (عکس)
درحالی‌ که گرانی ارز و دلار باعث کاهش چشمگیر واردات بسیاری از کالاها شده است اما واردات خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته نه تنها کاهش نداشته است بلکه از نظر ارزش نیز در حدود ۸.۸ درصد رشد داشته است.


همچنین با وجود گران‌ تر شدن دلار و محاسبه قیمت خودرو های وارداتی با ارز مبادلاتی به جای ارز مرجع، میانگین قیمت هر دستگاه خودروی وارداتی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۵.۶۶ درصد کاهش یافته است. طبق آمار گمرک، میانگین هر دستگاه خودروی وارداتی از فروردین تا آخر مرداد ماه ۹۲، ۲۰ هزار و ۸۷۹ دلار بوده است.
لازم به ذکر است که امارات، چین و کره سه کشوری هستند که بیشترین خودروهای وارداتی از آن‌ها انجام شده است.

گرانترین‌ ها و ارزان‌ ترین‌ خودروها
با ممنوعیت واردات پورشه و مازراتی، دیگر کمتر نامی‌ از این دو خودرو بین خودروهای وارداتی به چشم می‌خورد.
دیگر چند ماهی است که دیگر خودروهای ۲۰۰ هزار دلاری و حتی ۱۰۰ هزار دلاری کمتری در فهرست وارداتی‌ ها به چشم می‌خورد. چندی پیش واردات یک دستگاه فراری ۴۵۸ با قیمت نجومی ‌۸.۵ میلیارد تومانی حسابی خبرساز شد. اما اکنون دوباره فهرست وارداتی‌ ها خبر از واردات یک دستگاه دیگر از این فراری قرمز رنگ می‌دهد. گران ترین خودروی وارداتی در شهریورماه یک دستگاه فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک است. قیمت این فراری که از امارات وارد شده است، ۲۰۴ هزار دلار معادل ۵۰۷ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان ذکر شده است..


همچنین یک بنز اس ۵۰۰ ۲۰۱۴، با ۵ هزار سی سی ظرفیت گران قیمت‌ترین خودروی بعدست. معادل دلاری این بنز سفید رنگ، ۱۷۱ هزار دلار و معادل ریالی آن نیز حدود ۴۲۴ میلیون تومان است. همچنین یک دستگاه بی‌ام و گرنکوپه ۶۵۰i سومین گران قیمت فهرست وارداتی‌هاست. همچنین آمار گمرک نشان می‌دهد برای واردات این خودروی ۱۰۰ هزار دلاری، ۲۴۹ میلیون تومان هزینه شده است.


در رده‌های بعدی بی‌ام و‌های آلمانی گران قیمت‌ترین‌های این فهرست را تشکیل می‌دهند. نکته قابل توجه این است که گرچه قرار بود به خودروهای بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی ارز مبادلاتی تعلق نگیرد که در این فهرست نام بسیاری از خودروهای بالاتر از این ظرفیت که با استفاده از ارز مبادلاتی وارد شده‌اند به چشم می‌خورد!
در ردیف ارزان قیمت‌ترین‌ها نیز، می‌توان به واردات هیوندای i۲۰ با قیمت ۸ هزار دلار، کیا پیکانتوی ۱۰ هزار دلاری یا واردات ۳۱۹ دستگاه خودروی جیلی با قیمت ۱۰ هزار دلار اشاره کرد. این در حالیست که قیمت هر دستگاه جیلی در بازار ایران بسته به نوع مدل از ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان برآورد شده است و هر دستگاه هیوندای آی ۲۰ نزدیک به ۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.




مرداد ماه بود که پای هوندا به ایران باز شد. اکنون به نظر می‌رسد، این خودرو یکی از رقبای اصلی هیوندای و کیا شده است. چرا که سهم آن نسبت به ماه گذشته افزایش پیدا کرده است. با رفتن پورشه از ایران جا برای ورود یک آلمانی دیگر بازتر شده است. خودروی آبت بیتل، ساخت کارخانه فولکس واگن از خودروهایی است که مجوز حضور در ایران را دریافت کرده است. در مرداد ماه اولین سری از این خودروهای به کشور وارد شد.

مشخصات فراری 458 اسپایدر
فراری 458 اسپایدر فراری 570 CV 4499 سی سی V8 که موتور بین المللی سال 2011 نامیده شد، پیگیری می شود. این قدرت توسط طبقه پیشرو فراری دو کلاچ دست و پا زدن F1 تغییر انتقال به جاده را از طریق E-ماهها ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر پیچیده انتقال، خود را با کنترل کشش F1-«ترک» و با کارایی بالا ABS برای دینامیک استفاده حداکثر یکپارچه شده است. در این خودرو ارائه می 0 تا 100 کیلومتر / ساعت شتاب در کمتر از 3.4 ثانیه و سرعت بالای 320 کیلومتر / ساعت.
 


ویژگی های معینی از قبیل نقشه برداری آن پدال شتابدهنده و نوسانات تعلیق multilink شده اند، کالیبره شده برای تضمین sportiness و حداکثر لذت رانندگی مطلق با بالا به پایین، در خط سنت عنکبوت منحصر به فرد با Maranello است. حتی موسیقی متن فیلم موتور honed تا اطمینان حاصل شود که سرنشینان خودرو به طور کامل تجربه رانندگی افت گرفتار شده است.


به طور کامل در آلومینیوم، راه حل سخت بالا به تصویب رسید برای فراری 458 اسپایدر ارائه می دهد تعدادی از مزایای بیش از تاشو نرم سنتی بالا، از جمله کاهش 25 کیلوگرم وزن در مقایسه با فراری F430 اسپایدر و زمان استقرار فقط 14 ثانیه است. به طور کامل به یک ظاهر طراحی شده از ماشین یکپارچه، سخت بالا به تناسب منظمی پیش از خلیج موتور بدون به خطر انداختن آئرودینامیک یا عملکرد ماشین مهندسی شده بود. فضای کوچک مورد نیاز را به خانه پشت بام طراحان را قادر می سازد که شامل یک نیمکت سخاوتمندانه برای اثاثیه در پشت صندلی عقب.

فراری 458 اسپایدر
عقب ماشین توسط فرم های نوآورانه با buttresses طراحی شده برای بهینه سازی جریان هوا به ورودی های موتور و کلاچ و رادیاتور روغن گیربکس مشخص می شود. برای حداکثر راحتی در حالی که رانندگی بالا به پایین فراری 458 اسپایدر ویژگی های سخاوتمندانه به اندازه قابل تنظیم الکتریکی توقف باد. این طرح به منظور کاهش سرعت و پخش هوا در کابین خلبان کامل شد، قادر به گفتگوی معمولی حتی در سرعت های بیش از 200 کیلومتر / ساعت برگزار شد.
راه حل های فنی به تصویب رسید برای شاسی را تضمین سطوح یکسان از استحکام ساختاری با سقف بالا یا پایین. نتیجه یک ماشین است که واقعا هیجان انگیز رانندگی، ترکیب عملکرد شدید با پاسخگویی مشخص است که همیشه باز بالا berlinettas فراری است.
رده و با شکوه عملکرد آن در کنار خودرو جدید نیز دارای طبقه پیشرو مصرف سوخت و سطح انتشار آلاینده ها است. به HELE (احساس کم انتشار) سیستم، در واقع، مصرف سوخت در سیکل ترکیبی شهری می ایستد حدود 11.8 l/100 کیلومتر با انتشار گاز CO2 از 275 گرم / کیلومتر است.

مشخصات فنی فراری 458 اسپایدر
موتور ◦ طولی اواسط عقب V8
کورس / سکته مغزی: 94 * 81 میلی متر
جابه جایی: 4499 سی سی
حداکثر قدرت: 570 CV (562 اسب بخار) در 9000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 540 نیوتن متر @ 6000 دور در دقیقه
REVS حداکثر: 9000 دور در دقیقه
نسبت تراکم: 12.5:1
قدرت های خاص: 127 CV (125 اسب بخار) در هر لیتر
وزن / قدرت نسبت: 2.51 کیلوگرم / CV
تزریق مستقیم
روغن کاری خشک لجن و کثافت
عملکرد ◦ 0-100 کیلومتر / ساعت: 3.4 ثانیه
0-200 کیلومتر / ساعت: 10.8 ثانیه
100-0 کیلومتر / ساعت: 32.8 متر
سرعت بالا: 320 کیلومتر / ساعت