پارس ناز پورتال

خبر جنجالی بارداری کیت وینسلت بازیگر تایتانیک

مجموعه : اخبار سینما
خبر جنجالی بارداری کیت وینسلت بازیگر تایتانیک
کیت وینسلت با بازی در فیلم مشهور هالیوودی " تایتانیک" در نقش "رز" به یک ستاره جهانی تبدیل شد. او که با بازی در فیلم تایتانیک به محبوبیت بسیاری دست یافت در ازدواج اولش چندان خوش شانس نبود برای سومین بار طعم مادر شدن را خواهد چشید.


وی برای اجرای پیش نمایش فیلم جددیش در لندن حضور دارد و اعلام کرده است تا حدود 3 هفته دیگر فرزند جدیدش به دنیا خواهد آمد.


کیت وینسلت 37 ساله که بسیار بیشتر از سنش نشان میدهد اکنون ساکن آلمان است و به همراه شوهر جدید و دو فرزندش زندگی میکند. او اواخر سال گذشته میلادی با " لاند راک ان رول" خواهر زاده ریچارد برسون ازدواج کرد اما ترجیح میدهد همچنان از نام خانوادگی خود استفاده کند.

وی چندی پیش در مصاحبه اش با یک روزنامه معتبر اعلام کرد بعد از ازدواج دوم و تجربه دوباره مادر شدن احساس میکنم این تجربه یک استقامت درونی به من هدیه کرده است. من نسبت به تربیت فرزندانم بسیار حساس هستم و تا کنون نیز در این امر موفق بوده ام چرا که هرکس فرزندان مرا می بیند میگوید آنها رفتار مودبانه ای دارندوی اضافه میکند دوست دارد فرزندانش خصلتهای خوب و پسندیده انسانی را بیاموزند. او میگوید وظیفه پدر و مادر شدن اگرچه بسیار سخت است اما هرکس آن را تجربه کند خوشبخت خواهد بود.

 

خبر جنجالی بارداری کیت وینسلت بازیگر تایتانیک