پارس ناز پورتال

تجاوز پلیسان دروغین به دختر 14 ساله (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
تجاوز پلیسان دروغین به دختر 14 ساله (عکس)
با گزارش پلیس فیلادلفیا فرد متجاوزی که خود را به عنوان افسر ویژه پلیس به دختر ۱۴ ساله معرفی کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس کالف اشمن ۴۶ ساله پس از آشنایی با خانواده دختر ۱۴ ساله در یک مهمانی خانوادگی به قصد فریفتن دختر ۱۴ ساله برای رسیدن به اهداف پلیدش، خود را به جای افسر مخفی پلیس معرفی نمود.


براساس این گزارش پارس ناز با دروغ و تملق‌گویی توانست نظر خانواده قربانی خود را جلب کند و در دومین قراری که خارج از منزل قربانی خود بود وی را به منطقه‌ای در نزدیک شهر ساحلی رایتونا بکشاند.

پس از حضور وی و قربانی‌اش افراد دیگری نیز به جمع آنان پیوستند و در مقابل چشمان بهت‌زده دختر ۱۴ ساله آنچه نباید انجام دادند.پس از رها کردن قربانی کالف به همراه جمع دوستانش محل جرم را ترک کردند.از آنجایی که خودروی آنان سرقتی بود توسط پلیس شناسایی و هر پنج نفر آنان دستگیر شدند.

پس از شکایت این خانواده از فرد متجاوز و چهره‌نگاری وی هویت پلیس جعلی که سارق و آدم‌ربا بود فاش شد.کالف اشمن به جرم تجاوز به عنف و آدم‌ربایی، سوءاستفاده از نام و مقام پلیس در دادگاه پس از تکمیل پرونده محاکمه خواهد شد.وی به همراه ۴ تن از دیگر افراد متهم این پرونده به زندان ایالتی در فیلادلفیا منتقل شدند.