پارس ناز پورتال

خبر تکان دهنده از تجارت کثیف و پر رونق کشورها از زنان

مجموعه : مجله خبری روز
خبر تکان دهنده از تجارت کثیف و پر رونق کشورها از زنان
روسپیگری در چین پدیده‌ای غیر قانونی است، اما شبکه BBC در گزارشی به شواهدی از روسپیگری و فحشای سازمان یافته بسیاری از هتل‌ های معروف غربی که که به خانه های فساد و عیش و نوش غربی ها در چین تبدیل شده پرداخه است.هتل‌ های زنجیره ای کمپینسکی، از جمله هتل های لوکس با قدمتی دیرینه در اروپا به شمار می روند که در چین شعبه های بسیاری دارند . این هتل ها در ابتدا در آلمان ایجاد شدند و در حال حاضر مرکز اصلی آن در سوئیس مستقر است.هم اکنون بیش از ۷۰ شعبه از این هتل پنج ستاره در سراسر جهان وجود دارد که یکی از آنها در شهر چینگدائو در سواحل شرقی چین قرار دارد.


در این هتل اگر مسیری را که به اسپا، (سالن ماساژ و استخر) در زیرزمین منتهی می شود، دنبال کنید در یکی از راهروهای تاریک آن به محلی کمتر لوکس و تجملی می رسید. اتاقی کوچک که از آن جا تجارت س.ک.س (کثیف استفاده از زنان برای روابط نامشروع) انجام می شود.مردی که در این اتاق مشغول به کار بود این مسئله را برای ما روشن کرد که این تجارت مستقل از هتل انجام می شود و او نمی تواند رسید رسمی هتل را در این مورد به ما ارائه دهد.یک زن روسپی به خبرنگار بی بی سی گفته است که ۴۰ درصد پولی که مشتری پرداخت می کند به او می‌رسد.


مقام‌ های چین کمونیست زمانی مدعی شده بودند که روسپیگری را در کشور ریشه کن کرده اند، اما موفقیت آنها در این مورد قابل بحث است. هر چند برای مدتی این مسئله از انظار عمومی دور بود.
دست کم بر روی کاغذ، وسپیگری در چین پدیده ای غیرقانونی است، اما در عمل حزب کمونیست در کشوری حکومت می کند که در آن تجارت سکس در مقیاسی وسیع در حال انجام است.براساس برآوردهای انجام شده دست کم ۴ تا ۶ میلیون نفر در چین به این تجارت مشغولند. تجارتی که در قالب مکان هایی مثل سلمانی ها، فروشگاهها، سالن ها ماساژ و بارها انجام می شود.تحقیقات بی بی سی نشان می دهد که تا چه حد این تجارت به داخل صنعت هتلداری بین المللی نفوذ کرده است.


گرچه شبکه BBC در ابتدای گزارش خود، انجام روسپی گری و فحشا را عملی سازمان یافته از سوی هتل داران غربی مستقر در چین  معرفی می کند ولی در ادامه آن را فراموش کرده و تلاش می کند تنها حکومت چین را مقصر این موضوع معرفی کند. آنچه مسلم است غربی ها چنین رفتارهای مشابهی را در کشورهای دیگر نیز داشته اند.غربی ها توقع دارند هر جا که پا می گذارند کشور مقصد نیز به دلخواه آنها رفتار کند و اسباب عیش و نوش آنها فراهم باشد. هر کاری دلشان خواست انجام می دهند و لو مغایر با قوانین کشورها باشد آنگاه دم از قانون گرایی و تمدن هم می زنند.