پارس ناز پورتال

شما جه اندامی دارید؟ + مدل لباس

مجموعه : مدل لباس جدید
شما جه اندامی دارید؟ + مدل لباس
مدل لباس

اندامی با پایین تنه چاق

 

 
ران ها و پشت برجسته شما در یک شلوار جین کشی می تواند ظاهر محظور و پر ایرادی را برای شمابسازد.در عوض یک پیراهن ساده با رنگی ملایم و با قد بالای زانو را انتخاب کنید که در قسمت پایین تنه کمی آزاد باشد و برجستگی ها را نمایان نکند .اگر از یک کمر نسبتا باریک (نسبت به پایین تنه ) برخوردارید می توانید از یک کمربند باریک برای کشیده نشان دادن پایین تنه تان استفاده کنید .اضافه کردن یک گردنبند که به رنگ چشمانتان نزدیک باشد می تواند زیبایی شما را کامل کند.

اندامی با بالاتنه چاق

 

اگر بالاتنه چاقی دارید بهتر است فکر لباسهایی با یقه های باز را از سر بیرون کنید . پوشیدن یک پیراهن مردانه کمرکرستی با دکمه های کوچک با طرح عمودی به همراه یک دامن راسته و تنگ تا زیر زانو بهترین انتخاب برای شماست .
 
اندامی با میان تنه چاق
 
 
اگر تنها ایراد اندام شما شکم و پهلوهای عریض شماست، بهتر است بلوزها و تی شرت های کوتاه جزء انتخاب های شما نباشند، اگر هم از بلوزی با این مشخصه خوشتان آمد، حتما در زیر آن از یک تاپ بلند استفاده کنید که تقریبا تا نیمی از پشت شما را بپوشاند.

اندامی مثل ساعت شنی
 

 

 
پوشیدن پیراهن را بیشتر از شلوار به شما پیشنهاد می کنیم . از آنجایی که شما بالاتنه چاقی دارید بهتر است از پیراهنی یک رنگ و ملایم استفاده کنید . دامنتان می تواند تنگ اما تا زیر زانو باشد . توجه کنید اگر بازوهای شما جزء اندام های چاق شماست بهتر است پیراهنتان آستینی هرچند کوتاه داشته باشد و اگر آستین حلقه ای را انتخاب می کنید فراموش نکنید که حلقه آن حتما تنگ و کیپ باشد.

اندامی مثل نی

 
 

 از پوشیدن لباسهایی که از سر تا پا یک رنگ باشند جدا خودداری کنید . در انتخاب لباسهایتان تمام رنگ ها را به خدمت بگیرید . بهتر است شلوار جین را فراموش کنید و شلوار پارچه ای را جایگزین آن کنید . شاید عجیب باشد ولی شما هم مثل افراد چاق باید پوشیدن لباسهای استرچ، که به اندام شما می چسبند را فراموش کنید . از کمربندهای عریض استفاده نکنید.