پارس ناز پورتال

رابطه غیر اخلاقی بازیکن های معروف با یک دختر 18 ساله

رابطه غیر اخلاقی بازیکن های معروف با یک دختر 18 ساله
 داستان از زمانی آغاز شد که پلیس فرانسه در یک حمله شبانه به یک کلوب تعدادی دختر را بازداشت کرد. در بین دختران بازداشت شده، دختری ۱۸ساله به نام زاهیا زهر حضور داشت که بعد از بازداشت اعلام کرد با 3  بازیکن معروف فرانسه رابطه غیر اخلاقی و جنسی داشته است ، وی در حالی این اظهارات را بیان داشت که رابطه جنسی آنها زمانی که وی کمتر از ۱۸سال داشته است اتفاق افتاده و این یک جرم سنگین به شمار می رود.
 
زاهیا زهر دختری است که اعلام کرده با فرانک ریبری ۲۷ساله – بازیکن تیم بایرن مونیخ ، کریم بنزما ۲۲ساله – بازیکن رئال مادریدو سیدنی گوو ۳۰ساله ارتباط داشته است . پس از اعترافات این دختر جوان پلیس فرانسه به بررسی این پرونده جنجالی پرداخته است و در تلاش برای بازگرداندن این بازیکن به فرانسه است تا از آنها بازجویی بکند.
 


در همین حال وکیل کریم بنزما صحبت های این دختر را احمقانه خوانده و اعلام کرده است که همچین مسئله ای صحت ندارد و از زاهیا زهر شکایت کرده است اما چند ساعت پس از این اظهارات، این دختر اعلام کرده است که به زودی جزئیات بیشتری از این رابطه غیر اخلاقی را منتشر می کند.وکیل کریم بنزما بعد از صحبت های این دختر شکایتش را پس گرفت به هرحال باید منتظر ماند و نتیجه این ماجرای عجیب را مشاهده کرد.اگر این ادعاها صحت داشته باشد این بازیکنان به حداکثر ۳سال زندان و پرداخت ۴۰هزار پورو جریمه مواجه خواهند شد.