پارس ناز پورتال

افشای راز خانوادگی کارداشیان ها (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
افشای راز خانوادگی کارداشیان ها (عکس)
خاندان بزرگ کارداشیان که امروزه شهرت زیادی از طریق برنامه تلویزیونی خود کسب کرده اند و بسیار سرشناس شده اند، ولی با وضعیت زندگی متزلزل خود روز به روز محبوبیت شان کم می شود. تنها یک ازدواج از میان 11 ازدواج این خانواده است که به طلاق و جدایی ختم نشده و آن هم ازدواج آخر پدر کارداشیان ها، رابرت کارداشیان فقید بوده است.

اخیرا با اعلام آنکه کریس (مادر کیم کارداشیان) بعد از 22 سال زندگی مشترک قصد طلاق گرفتن از همسرش بروس جنر را دارد، این خانواده بزرگ شاهد هفت طلاق و سه جدایی در خانواده شان هستند.ازدواج کریس و بروس جنر-آنها زندگی مشترک خود را با چهار فرزند کریس و همچنین فرزندان بروس شروع کردند.
 


تنها کسی که ازدواج او به جدایی نرسید، ازدواج رابرت کارداشیان فقید با همسرش الن پیرسون بود که رابرت تنها هشت هفته بعد از ازدواج بر اثر سرطان فوت کرد. در حال حاضر رابطه کیم کارداشیان و کانیه وست و دیگری خواهرش کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک است که تا کنون موفق بوده است.

 کیم در 19 سالگی با یک تهیه کننده موسیقی به نام دامون توماس ازدواج و بعد از سه سال جدا شد، در ازدواج بعدی او پس از گذشت 72 روز از شوهرش کریس هامفریس طلاق گرفت. کول خواهر دیگر کارداشیان در سال 2011 با بازیکن NBA ازدواج کرد و امسال طلاق گرفتند.کیم نیز با طلاق اصلا بیگانه نیست چرا که مادرش کریس و پدرش رابرت وقتی او دختر کوچکی بود پس از 13 سال زندگی مشترک از هم طلاق گرفتند. رابرت درست یک ماه بعد از طلاق برای بار دوم ازدواج کرد و همزمان کریس نیز با بروس جنر ازدواج کرد.