پارس ناز پورتال

کیک جالب کیت میدلتون که همگان را بر انگیخت (عکس)

کیک جالب کیت  میدلتون که همگان را بر انگیخت (عکس)
لارا کلارک یک دختر 27 ساله قناد است که با خلاقیتهایش در زمینه پخت کیک خانگی تحسین همگان را بر انگیخته است. این قناد جوان انگلیسی به منظور ادای احترام به کیت میدلتون – عروس ملکه انگلیس- یک مجسمه کیکی از او ساخته است که وی را در روز نامزدی و با لباس معروف آبی رنگش نشان میدهد.

این دختر تنها 2 سال است که به کار شیرینی و کیک پزی مشغول شده است. گفتنی است کیت میدلتون تنها شخصیت مشهوری نیست که وی مجسمه کیکی او را ساخته است . بسیاری از شخصیتهای معروف انیمیشنی و همچنین جانی دپ نیز تا کنون سوژه های شیرین و خوشمزه این خانم بوده اند.


او تا کنون 50 مدل مختلف و جالب مجسمه های کیک شکلاتی تهیه کرده است . وی میگوید مجسمه کیت میدلتون را بعد از شنیدن خبر بارداری او تهیه کرده است. وی ابتدا طرح این مجسمه ها را در نظر گرفته و سپس بسته به اندازه و بزرگی آنها از کیک شکلاتی و گاهی نیز پایه های پلاستیکی برای زیباتر دیده شدن اندام مجسمه ها استفاده کرده و در پایان با رنگهای خوراکی آنها را رنگ آمیزی میکند.

طرز تهیه کیک پرتقالی ، او برای رسیدن به این مهارت کلاسهای خاصی را نگذرانده  و تنها به آموزش از تلویزیون و یوتوب بسنده کرده است. وی اضافه میکند از زمانیکه تصاویر کیک هایش را در اینترنت به نمایش گذاشته است سفارشات عجیبی  دریافت میکند. برای مثال زنی از او خواست تا  مجسمه کیکی سر سگش را به مناسبت تولدش تهیه کند.