پارس ناز پورتال

خبرهای جدید از خالق فیلم هری پاتر (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
خبرهای جدید از خالق فیلم هری پاتر (عکس)
"جی کی رولینگ" خالق هری پاتر در تازه ترین مصاحبه اش از نگرانی هایش در ارتباط با انجمن خیریه سرپرستی از کودکانش صحبت کرده است. تلاشهای خالق فیلم هری پاتر برای راه اندازی این انجمن از زمانی شروع شد که او یک کودک یتیم را در یتیم خانه ای در یک کشور فقیر اروپای شرقی در شرایطی نامطلوب و نامساعد دید.

 

خالق فیلم هری پاتر می گوید: با دیدن این دختر احساس مادری ام به من نهیب زد که او را از آن شرایط نجات دهم. واقعا به خاطر او در عذاب بودم چراکه جایی که او بود بیشتر شبیه یک زندان بود. انتقالش به کندی پیش رفت اما نهایتا موفق شدم. بعد از این جریان انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست کشورهای اروپای شرقی را راه اندازی کردم . این مسئولیت سنگین را وظیفه انسانی خودم می دانستم.


هری پاتر را بیشتر بشناسید ، او که مادر سه فرزند است و سالها از شوهرش جدا شده و به عنوان یک مادر تنها از آنها نگهداری میکند میگوید علیرغم داشتن ثروت 560 میلیون دلاری اش همچنان نگران بحران مالی است.

انجمن خیریه او تاکنون هزاران کودک یتیم از سراسر اروپای شرقی را تحت سرپرستی گرفته است و همچنین بسیاری از کودکان بد سرپرست نیز تحت پوشش این انجمن هستند. او تاکنون صدها بار به صورت مخفیانه به یتیم خانه های اروپای شرقی سر زده است و بسیاری از آنان را با خانه هایی با شرایط مساعدتر جایگزین کرده است. او تاکنون هزاران دلار از درآمد شخصی اش را برای این کار هزینه کرده است.

وی کودکانی از مولداوی، چک ، اوکراین و رومانی را تحت سرپرستی دارد. او که خود با فقر و درماندگی دست و پنجه نرم کرده است بعد از خلق هری پاتر و فروش میلیونی آن به یک میلیاردر خود ساخته تبدیل شد.

منبع: پرداد