پارس ناز پورتال

ورود بازیگر زن مشهور و جذاب بالیوود به هالیوود

مجموعه : اخبار سینما
ورود بازیگر زن مشهور  و جذاب بالیوود به هالیوود
پریانکا چوپرا هنرپیشه زیبارو و مشهور دنیای بالیوود با چاپ تصویرش روی مجله معتبر "guess" اولین زن هندی لقب گرفت که به یک برند معتبر جهانی در صنعت مد راه یافته است.


پریانکا که سابقا دختر شایسته جهان بوده است شهرت خود را مدیون ایفای نقش در فیلمهای بالیوودی است.این بانوی 31 ساله در سن 17 سالگی و در سال 2000 عنوان دختر شایسته دنیا را از آن خود کرد . او در مصاحبه اش گفته است : حضو تصویرش در این مجله معتبر صنعت مد باعث شد تا دنیای مد هند به جرگه جهانی مد پیوند بخورد و اینکه وی باعث این جریان شده است به خود افتخار میکند.
در این مجله تصاویر بیشماری از وی به چاپ رسید اما تصویر روی جلد یک تصویر سیاه و سفید است که او را با آرایش اندکی در حالی که موهایش به سادگی آرایش داده شده است و با پیراهن سفید در حالی که لبخند میزند دیده میشود.


بنابرگزارشات مدیر این مجله بعد از دیدن این بازیگر بالیوودی از او به عنوان "سوفیا لورن جوان" یاد کرده و او را شایسته حضور در این کمپین تبلیغاتی دانسته است. وی اضافه میکند چوپرا بسیار زیبا و جوان و ا نسان مستحکم و با اراده ای است و این خصوصیاتی است که من دنبال آن بوده ام. او اضافه کرده است جذابیتهای زنانه بیشماری در پریانکا چوپرا وجود دارد.


چوپرا معتقد است آنچه باعث انتخاب وی شده است چشمان درشت و موهای پرپشت و جذابیتهای زنانه اش است. او معتقد است دوران برتری مدلهای استخوانی رو به پایان است و اکنون صورتهای گرد و بدنهای پر خواهان بیشتری در دنیای مد دارند. دارند.

منبع: پرداد