پارس ناز پورتال

مقایسه عشق نیکول کیدمن با آنجلینا جولی

مجموعه : اخبار سینما
مقایسه عشق نیکول کیدمن با آنجلینا جولی
نیکول کیدمن  عشق خود به تام کروز را با " آنجلینا جولی و برد پیت" مقایسه کرد. نیکول کیدمن بازیگر هالیوودی ناگفته های زیادی در رابطه با زندگی 10 ساله اش با تام کروز دارد. او در مصاحبه اخیرش که به مناسبت بازی در نقش " گریس کلی" پرنسس موناکو با او ترتیب داده شده بود در خصوص زندگی اش با تام کروز حرفهایی زد و آن روزها را فراموش نشدنی توصیف کرد. او در این مصاحبه گفت: سالهای پر از عشق و عاطفه ای داشتیم. رابطه ای عمیق که فکر میکنم فقط برد پیت و آنجلینا جولی میتوانند آن را درک کنند.


نیکول کیدمن 46 ساله در این مصاحبه جنجالی او عنوان کرده است که هنگام ازدواج با تام کروز در سن 23 سالگی بسیار جوان بوده است و معمولا عشق در این سن بسیار عمیق و با احساس شکل میگیرد. او عشق در این سن را به حبابی تشبیه کرد که فقط عاشق و معشوق در آن جای دارند و دنیای آنها در آن حباب خلاصه میشود. نیکول کیدمن اضافه کرد احساس میکند برد پیت و آنجلینا جولی تنها کسانی هستند که میتوانند احساس او را درک کنند.


او افزود بعد از جدایی اش در سال 2001 زندگی سختی داشته و به افسردگی مبتلا شده است . با این تفاسیر او اضافه میکند جدایی تام کروز همسر جدیدش را به او بخشید که بزرگترین عشق زندگی اوست و خوشحال است که او را یافته است.آنها در سال 2006 ازدواج کردند و اکنون ساکن استرالیا میباشند. این درحالی است که این زوج هالیوودی صاحب دو فرزند هستند و در لوس آنجلس نیز منزلی بسیار مجلل دارند.

بیوگرافی نیکول کیدمن

نیکول ماری کیدمن متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته‌است.

زندگی نامه نیکول کیدمن


پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. ولی نیکول کیدمن در هونولولو هاوائی آمریکا متولد شده‌است و به همین دلیل دارای 2 ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش "جانل آن آموزشیار پرستار بود.

در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد.
او تاکنون دو بار ازدواج کرده نخست با تام کروز در سال ۱۹۹۰ بود آنها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد.دومین ازدواج وی با کیث اربن در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است.