پارس ناز پورتال

خبر جنجالی و داغ بازگشت ناصر ملک مطیعی به ایران

مجموعه : اخبار سینما
خبر جنجالی و داغ بازگشت ناصر ملک مطیعی به ایران
 شامگاه روزگذشته "ناصر ملک مطیعی" بازیگر فیلم های بدنام قبل از انقلاب موسوم به " فیلم فارسی" پس از ۳۱ سال به بهانه آخرین روز فیلم برداری از فیلمی با عنوان "نقش نگار" به سینما بازگشت.

وقتی همه برای استقبال می آیند؛ از رویانیان تا بابک زنجانی ، در این مراسم که در یکی از رستوران های تهران برگزار شد، شماری از بازیگران سینما و نیز محمد رویانیان و هدایتی مدیرعامل و سرمایه گذار باشگاه پیروزی و بابک زنجانی از دلالان نفتی و اقتصادی حضور داشتند.

عکس ناصر ملک مطیعی

 


ناصر ملک مطیعی در حالی پس از ۳۱ سال به سینما بازگشته که از سال ۱۳۲۸ تا ۱۳۵۷ فیلم های زیادی در ژانرهای بدنام و لمپنی بازی کرده و تنها پس از انقلاب در سال ۱۳۶۱ در فیلم برزخی های اثر ایرج قادری به ایفای نفش پرداخته است.بر پایه این گزارش، روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب امروز با ذوق زدگی به انتشار مصاحبه ها و اخباری از حضور وی پرداختند.


نقش معاون وزیر ارشاد در بازگرداندن ناصر ملک مطیعی به روایت شرق
روزنامه زنجیره ای شرق در گزارش خود از حضور این بازیگر سینمای رژیم پهلوی از نقش پررنگ حجت الله ایوبی معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی برای بازگشت وی خبر داده و نوشته است:" در بازگشت دوباره این بازیگر قدیمی به سینما – پس از ۳۱ سال کناره‌گیری بعد از بازی در فیلم برزخی‌های ایرج قادری- نباید نقش رییس سازمان سینمایی دولت تدبیر و امید "حجت‌الله ایوبی" را نادیده گرفت که با رایزنی‌های متعدد زمینه فعالیت مجدد وی را فراهم کرده است".

روزنامه دولت: ناصر ملک مطیعی غول سینمای ایران است!
همچنین سایت روزنامه دولت (شبکه ایران) در مصاحبه با این بازیگر سینمای رژیم پهلوی تلاش کرد او را در دسته ی غول های سینمای ایران معرفی کند و در خصوص وی نوشت: شبکه ایران بعد از اندکی پرس و جو دریافت که عطشانی توانسته بعد از مدتها رایزنی نظر یکی از غولهای سینمای فارسی را برای حضور در فیلمش جلب کند. این غول کسی نیست به جز ناصر ملک مطیعی بازیگر شاخص دهه های چهل و پنجاه که همچنان سرپاست و در گفتگوهای گاه و بیگاهش هم از بازگشت به عشق دیرینه اش سخن گفت".

بیوگرافی ناصر ملک مطیعی
نام اصلی : ناصر ملک مطیعی متولد ۱۳۰۹ خیابان بهارستان تهران ، زمینه فعالیت : بازیگر و سال‌های فعالیت از سال 1328 الی 1361


ناصر ملک‌ مطیعی زاده ۱۳۰۹ تهران بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان ایرانی فارغ‌ التحصیل رشته تربیت بدنی دانش سرای عالی تهران است و قبل از آن که به سینما بیاید معلم ورزش دبیرستان‌ های تهران بود. او وقتی به سینما آمد و محبوبیت کسب کرد به فعالیت در تئاتر (۱۳۳۵) و دوبله فیلم) ۱۳۳۸پرداخت.

عکس های بهروز وثوقی و ناصر ملک مطیعی در آنتالیا


خبر جنجالی و داغ بازگشت ناصر ملک مطیعی به ایران
 

خبر جنجالی و داغ بازگشت ناصر ملک مطیعی به ایران
 

خبر جنجالی و داغ بازگشت ناصر ملک مطیعی به ایران