پارس ناز پورتال

بدحجابی فراوان در جشنواره تئاتر (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
بدحجابی فراوان در جشنواره تئاتر (عکس)
مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با حضور مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور، مسئولان استانی و هنرمندان 5 آبان ماه 92در یاسوج برگزار شد.

این مراسم با حضور قادر آشنا مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور و سیاوش طهمورث هنرمند برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون کشور، خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی در سالن تئاتر شهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

نکته قابل تأمل در برگزاری این جشنواره و مراسماتی از این قبیل این است که به نام هنر و هنرمند تمام می شود و هنرمندان به عنوان الگو برای جوانان این مرز و بوم شناخته شده که با توجه به محبوبیت سینما و تئاتر در بین فرزندان ما، آن ها با الگو برداری از این قشر می توانند ترویج دهنده زیبایی های هنر باشند.اما رواج بدحجابی و هنجارشکنی در چنین مراسم هایی می تواند تأثیر منفی در دید مردم نسبت به هنرمند داشته باشد.


بنابراین نوع پوشش، رفتار و گفتار یک هنرمند علاوه بر تأثیر گذاری مثبت می تواند تأثیری معکوس داشته باشد.

بعد از رونمایی از پوشش ساپورت در جشنواره استانی که چندی پیش مورد نقد قرار گرفت متأسفانه این بار نیز شاهد معضل بدحجابی و ورود بدحجاب ها به محل برگزاری این گونه جشنواره ها بودیم.

این که آیا متولی خاصی برای برخورد با این پدیده وجود دارد یا نه، بماند، ولی وجود این پدیده در جشنواره های سراسری ما و به اسم هنر و هنرمند جای بسی سئوال دارد.تصاویر زیر از محل برگزاری جشنواره تئاتر منطقه یک در شهر یاسوج گرفته شده است که به دلیل جلوگیری از تبلیغ پدیده بدحجابی، از منتشر کردن عکس های دیگر معذوریم.