پارس ناز پورتال

مزاحمت های مکرر مارک آنتونی، جنیفر لوپز را آزار می دهد

مجموعه : اخبار سینما
مزاحمت های مکرر مارک آنتونی، جنیفر لوپز را آزار می دهد

مارک آنتونی، جنیفر لوپز بنا به گزارشات رسیده ، جنیفرلوپز از تماسهای مکرر مارک آنتونی خسته شده است! جنیفر لوپز در ماه ژوئیه اعلام کرد که بعد از هفت سال زندگی مشترک از همسرش مارک آنتونی جدا شده است اما به نظر می رسد

 

که مارک خیلی دوست دارد دوباره روابط عاشقانه و زندگی مشترک خود با جنیفر لوپز را از سر بگیرد. بنا به گفته نزدیکان این زوج ، این خواننده و ترانه نویس مشهور هر روز بارها و بارها با خواننده آهنگ موفق ” روی زمین” تماس می گیرد.

 

یک منبع خبری به یو اس ویکلی گفت:”مارک مرتبا” با جنیفر تماس می گیرد . تماسهای مکرر مارک واقعا” جنیفر را خسته و کلافه کرده است . او نمی خواهد بپذیرد که جنیفر از او جدا شده است و درحال انجام مراحل قانونی طلاق است”.

 

سخنگوی مارک آنتونی ،خبر تماسهای مکرر این خواننده با جنیفر را رد کرد و اعلام کرد که جنیفر و مارک اخیرا” در سوت هامپتون شهر نیویورک با هم ملاقات کرده اند و روز بسیار زیبایی را در کنار فرزندانشان ، مکس و امی گذرانده اند.

 

چندی پیش یکی از نزدیکان جنیفر و مارک گفته بود که مارک خیلی دلش می خواهد دوباره با جنیفر زندگی کند و به او التماس کرده است که یک شانس دوباره به رابطه شان بدهد.

 

این منبع خبری گفت:” او گاهی اوقات جنیفر را سرزنش می کند وگاهی اوقات از جنیفر خواهش می کند که نظرش را تغییر دهد و دوباره با او زندگی کند”.