پارس ناز پورتال

شایعه جنجالی جراحی زیبایی درمورد جنیفر لوپز

مجموعه : اخبار سینما
شایعه جنجالی جراحی زیبایی درمورد جنیفر لوپز
جنیفر لوپز ستاره 44 ساله موسیقی پاپ هالیوود اعلام کرده است تا کنون هیچ عمل زیبایی انجام نداده است. این حرفها در اعتراض به ادعای پزشکی که در توئیتر اعلام کرده بود رد پای جراحی های زیبایی در صورت جنیفر لوپز مشخص است گفته شد.


دکتر "ایهام الایوبی" یک پزشک انگلیسی است که با مقایسه دو تصویر از جنیفر لوپز در دهه 90 میلادی و سال اخیر اعلام کرده است رد پای عملهای جراحی زیبایی در صورت این ستاره هالیوودی کاملا مشهود است.


جنیفر لوپز در اعتراض به این عمل در صفحه توئیتر این پزشک با اشاره به اینکه در عکس اول آرایش کمی دارد اما در تصویر دوم با گریم و آرایش حضور یافته است اعلام کرد تا کنون هیچ عمل جراحی زیبایی نداشته است. این عمل باعث شد تا طرفداران وی نیز به این کار معترض شده و حتی این پزشک را به متقلب بودن متهم کنند.


این پزشک انگلیسی بعد از این واکنشها ضمن اینکه عذر خواهی رسمی خود را از این ستاره مشهور هالیوودی و هوادارانش اعلام کرده است ادعا کرد اکانت کاربری او توسط دستیارش به روز شده و او هیچ اطلاعی از این جریان ندارد. او اضافه کرده است که جنیفر لوپز طبیعتا زن بسیار زیبایی است و ترفندهای آرایشی زیرکانه امروزی باعث این طرز تفکر اشتباه دستیار او شده است.


این چندمین باری است که جنیفر لوپز در معرض شایعه عمل جراحی قرار گرفته است او بعد از رد این ادعاها اعلام کرد زیبایی اندام و چهره من موهبت الهی است و من تا کنون خود را به دست جراحان زیبایی نسپرده ام.