پارس ناز پورتال

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)
بر اساس آماری که جامعه جراحان زیبایی در آمریکا منتشر کرده است، در سال 2010، قریب به 219 هزار نوجوان 13 تا 19 ساله، در آمریکا زیر تیغ جراحی زیبایی رفته‌اند.شاید از عمده ترین دلایل آن، تغییر تعریف زیبایی در این کشور و دیگر نقاط دنیا باشد، کلمه‌ای که امروزه بیش از همه در آمریکا توسط ستاره‌های هالیوودی و شخصیت‌های تلویزیونی تعریف می‌شود، آنان که خود نیز قربانی سیستم پیچیده‌ای هستند که از همان 20 سالگی درگیر آن شده و آن‌گاه که به دهه 4 و 5 زندگی‌ خود می‌رسند تمام تلاش خود را می‌کنند تا 20 ساله به نظر برسند.

عمل زیبایی در هالیوود تاریخچه طولانی دارد آنچنان‌که مجله «طرفداران هالیوود» چند دهه پیش در مقاله‌ای ضمن اشاره به این مسئله می‌نویسد: ذکر اسامی ستاره‌هایی که به جراح پلاستیک مراجعه کرده‌اند، غیرممکن است، به جزء عده محدودی، آنها چنین چیزی را نمی‌پذیرند.تکذیب انجام عمل زیبایی از سوی ستاره‌های هالیوود در اوایل قرن 20 میلادی،  نشان دهنده این مطلب است که اگر چه این موضوع از اواسط دهه 20 و اوایل دهه 30 میلادی در هالیوود وجود داشته ولی برخلاف امروز، این مسئله در هالیوود به امری عادی و افتخاری اجتماعی تبدیل نشده بود و همچنان زیبایی طبیعی یک امتیاز است.

از جمله اولین بازیگران مشهوری که تن به عمل زیبایی داده است، «ماری پیکفورد»،بازیگر عصر فیلم‌های صامت در اوایل دهه 30 میلادی است  که خود را به دست تیغ جراحان سپرد ولی این عمل به قیمت از دست دادن توانایی لبخند زدن برای عمر تمام شد.

«مرلین مونرو» نیز در سال 1949 برای آنکه عمل «چال چانه» انجام دهد نتوانست در جلسه گریم خود برای بازی در فیلم «جنگل آسفالت» حضور یابد.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

امروزه عمل زیبایی در میان ستاره‌های هالیوود منتقدانی نیز دارد، ستاره‌هایی که معتقدند این عمل‌ها نه تنها هیچ‌گونه زیبایی خاصی را به فرد هدیه نمی‌کند بلکه زیبایی طبیعی او را نیز تحت الشعاع قرار میدهد. علاوه بر این عده، تعدادی نیز پس از آنکه قربانی جراحی زیبایی شده اند، به جمع مخالفان پیوسته‌اند.
البته در این میان کسانی هم هستند که علی‌رغم مشکلاتی که برایشان به وجود آمده، به دلیل اعتیاد روانی به چنین عمل‌هایی همچنان بخش اعظمی از درآمد خود را به این مسئله اختصاص می‌دهند که از آن جمله می‌توان به «آماندا لپور»، بازیگر و مدل 44 ساله
هالیوود اشاره کرد که تاکنون بیش از ده‌ها بار زیر تیغ جراحی رفته و بیش از چند میلیون دلار خرج کرده است.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«هایدی مونتاگ» 25 ساله یکی دیگر از کسانی است که با وجود سن کمش، بارها تحت عمل زیبایی قرار گرفته است، او در یک روز حداقل ده عمل را با هم انجام داده و اکنون به صراحت معترف است که به شدت از کاری که با خود کرده پشیمان است.این ستاره تلویزیونی اگر چه طی ماه‌های اول با ظاهری شاد از نتیجه عمل جلوی دوربین ظاهر می‌شد ولی اکنون خبرها چیز دیگری نشان میدهند.
مجله استار 7 می در خبری نوشت:پشت صحنه داستان «مونتاگ»، از آن چیزی که می‌بینید کاملا متفاوت است. او مجبور به تحمل دردهای شدید بدنی است و از تصمیمی که گرفته به شدت پشیمان است.
این مجله در ادامه افزود: شش ماه پس از آنکه «هایدی مونتاگ» تحت یک عمل کلی 30 هزار دلاری قرار گرفت، به این نتیجه رسید که انجام 10 عمل جراحی در یک روز بدترین تصمیم زندگی‌اش بوده است.یکی از دوستان «هایدی» در مصاحبه با مجله «استار» گفت: هایدی هر شب گریه می‌کند و می‌گوید که مرتکب اشتباه بزرگی شده، احساس می‌کند که بعد از عمل بدنش برایش تبدیل به یک زندان درد‌آور شده است.وی افزود: بدنش به قدری دردناک است که اجازه نمی‌دهد کسی به او دست بزند.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«شائونا سند»، مدل هالیوود، نیز کسی است که به خاطر تزریق‌های مکرر لب، به طور کلی چهره‌اش دگرگون شده است.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«نیکی کوکس» 34 ساله، ستاره تلویزیونی یکی دیگری قربانیان عمل‌های پیاپی زیبایی است که اگر چه می‌خواست به واسط چنین عمل‌هایی جوانتر و زیباتر شود، امروز کمتر کسی می‌تواند سن واقعی او را حدس بزند.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«دوناتلا ورساچه» یکی از چهره‌های مشهور دنیای مد، با وجود ثروت میلیونی خود، طی ده سال دارای یکی از بدترین و شناخته‌ شده‌ترین چهره‌های دنیای عمل‌های زیبایی شده است.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

البته امروز دیگر این تنها زنان نیستند که با چنین معضلاتی روبرو هستند.از جمله بازیگران مرد مشهوری که بارها تحت عمل زیبایی قرار گرفته و اکنون چهره‌ای کاملا از متفاوت از قبل دارد می‌توان به «میکی رورکه»، بازیگر برنده اسکار هالیوود اشاره کرد.«پل استنلی» و «الکس رز»، دو خواننده آمریکایی نیز دیگر کسانی هستند که امروزه با مشکلات ناشی از عمل زیبایی دست و پنجه نرم می‌کنند.«کتی گریفن»، بازیگر کمدی است که خود را قربانی سیستمی می‌داند که امروز در هالیوود حاکم است از رژیم‌های مرگبار گرفته تا عمل‌های زیبایی که شاید خیلی از آنها ضرورتی نداشته باشد.

او در این باره می‌گوید: تمام روز گرسنگی می‌کشم، قرص‌های رژیمی مصرف می‌کنم و به طور فشرده به کلاس‌های ایروبیک می‌روم، شاید چندان هوشمندانه و عقلانی نباشد ولی گاه می‌شود که سه روز تمام هیچی چیز نمی‌خورم، آخر زمانی‌که در تلویزیون بودم همواره به من گفته می‌شد که به اندازه کافی لاغر نیستی، سرانجام مجبور شدم دست به دامن جراحان زیبایی شوم و لیپوساکشن کنم، عملی که نزدیک بود از عوارض آن بمیرم. برای همین عکس‌های بعد از عملم را نگه داشته‌ام تا به کسانی که می‌خواهند این عمل را انجام بدهند نشان بدهم و بعد ببینم که آنها باز هم بر تصمیم‌شان پابرجا هستند یا نه؟ این عمل که آن را 10 سال پیش انجام دادم هیچ چیز جدیدی به من نداد، خیلی راحت با رژیم و ورزش می‌توانستم به آنچه می‌خواهم برسم و نیازی به چنین عمل سختی نبود.


وی ادامه می‌دهد: شاید باورتان نشود ولی امروز گاهی اوقات به قدری به من فشار می‌آید که بزرگترین آرزویم خوردن یک کاپ‌کیک می‌شود.«گریفن» که در 25 سالگی علی‌رغم میلش مجبور به عمل جراحی بینی نیز شده است، می‌افزاید: بارها شنیدم که اگر بینی‌ام را عمل کنم می‌توانم فلان نقش را بگیرم، من هم آن ‌موقع خیلی جوان بودم و به شدت تحت تاثیر این حرف‌ها دچار افسردگی و خود کم‌بینی زیادی شده بود، اینقدر این حرف‌ها تکرار شد تا بالاخره به آنها ایمان آوردم و خودم را به تیغ جراحان سپردم.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«ریس ویتراسپون»، از جمله بازیگران مخالف با آن چیزی که امروز در هالیوود به صورت مد درآمده است.
«ویتراسپون» 35 ساله در این‌باره ‌می‌گوید: به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که تاکنون نه عملی انجام داده‌ام نه بوتاکس کرده‌ام.وی می‌افزاید: دوستان زیادی دارم که بارها و بارها چنین عمل‌هایی را تجربه کرده‌اند، ‌اگر انجام این عمل‌ها بتواند حس خوبی به انسان بدهند که خیلی خوب است ولی مسئله این است که چنین عمل‌هایی با سرشت بشری چندان سازگار نیست.این بازیگر هالیوود که مادر دو فرزند است در ادامه متذکر می‌شود: من نه طرفدار چنین عمل هستم و نه مخالفش، ولی واقعیت بدن و چین و چروک‌های صورتم را پذیرفته‌ام، من بدنی دارم که به من هدیه شده، دو فرزند دارم و هنوز قوی و سالمم، به نظرم بهتر است به جای آنکه بدنمان را هر روز و هر دقیقه تکه تکه کنیم برای‌ آن ارزش قائل شویم.


این بازیگر موفق هالیوود متولد سال 1949 میلادی، از محدود بازیگران
هالیوودی که تاکنون تن به هیچ عمل زیبایی نداده است.«مریل استریپ»، یکی از مخالفان جراحی پلاستیک است که معتقد است: چنین عمل‌هایی به طور کلی زیبایی چهره را از بین برده و صورت را بی‌احساس می‌کند. این عمل‌ها باعث می‌شوند که قیافه انسان‌ شبیه دلقک‌ها شود. من هیچگاه به چنین عمل‌هایی روی نخواهم آورد چون دوست دارم طرفدارانم بتوانند احساساتم را نسبت به خودشان در چهره‌ام ببیند.«استریپ» می‌گوید: هیچ‌کس برای همیشه جوان نمی‌ماند، پیر شدن یک فرایند طبیعی است که برخلاف بسیاری از دیگر بازیگرهای زن که نگران چین و چروک‌های صورتشان هستند، ترجیح می‌دهم که با آغوشی باز و چهره‌ای بشاش آن را بپذیرم.


او در انتقاد از ستاره‌های زن و مردی که به گونه‌ای به جراحی‌های زیبایی معتاد شده‌اند، افزود: ستاره‌هایی که عمل‌ها و تزریق‌ها مختلفی از این دست را تجربه می‌کنند، باید بگویم که ممکن است که شماها بتوانید برای یک مدت کوتاه پیری را به تاخیر بیاندازید ولی چه چیزی نصیبتان می‌شود مگر چهره‌ای نازیبا و عجیب و غریب.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«شارون استون»، بازیگر 55 ساله هالیوود از جمله کسانی است که شایعات زیادی در رابطه او مبنی بر انجام عمل‌های متعدد زیبایی وجود دارد ولی «استون» در چند مصاحبه با صراحت این مسئله را تکذیب کرده و اذعان داشته است: از اینکه در دهه 50 زندگی‌ام قیافه طبیعی خودم را دارم احساس بسیار خوبی دارم. این در حالی است که تاکنون جراحان زیادی بوده‌اند که خواسته‌اند خودم را به تیغ جراحی‌اشان بسپارم ولی من نپذیرفته‌ام.

«استون» در مصاحبه‌ای با مجله «نیو یو» (تو جدید)، گفت: شاید نتوانم بگویم که چه تعداد پزشک هستند که تاکنون خواسته‌اند خدمات لیفتینگ صورتشان را به من غالب کنند، گاهی خیلی هم پیش رفته‌ام ولی زمانیکه به عکس‌های خودم نگاه کردم با خود فکر کردم که آنها واقعا می‌خواهند چه‌ چیزی را لیفت کنند؟ بله زمانی‌که سنم بیشتر شد علایم پیری بیشتر ظاهر شد ولی حقیقتا عقیده دارم که چهره انسان با این چین‌ و چروک‌ها و عیوب است که در سن بالا شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد.


وی افزود: مردم از تغییر می‌ترسند، آنها از اینکه چیزهایی را از دست می‌دهند می‌ترسند ولی خوب آنها نمی‌دانند که در کنار چیزهایی که از دست می‌دهند، چیزهایی نیز به دست می‌آورند. میانسالی فصل جدیدی از زندگی شما همراه با زیبایی‌های فراوان است.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«هلن میرن»، بازیگر برنده اسکار، از معدود بازیگران هالیوودی است که علی‌رغم آنکه 67 سال از سن‌اش می‌گذرد ولی هنوز زیر تیغ هیچ جراحی نرفته است.به گزارش پارس ناز این بازیگر نقش «ملکه» گفت: همانقدر که معصومیت زیبایی چهره‌ای جوان برای من شگفت‌آور است، زمانی‌که آنها دست به یک سری کارهای وحشتناک (عمل‌های زیبایی) می‌زنند، برای من دهشتناک و غیر  قابل تحمل است.وی افزود: من هیچگاه حاضر به انجام چنین کارهایی نیستم بلکه با ورزش، تغذیه سالم و مصرف نکردن دخانیات و مشروبات الکلی از چهره‌‌ام محافظت می‌کنم.


«جولیا رابرتز»، بازیگر موفق و خانواده دوست هالیوود است که پس از تولد فرزندانش برای دو سال از حرفه بازیگری فاصله گرفت تا بتواند تمام وقت خود را به تربیت فرزندانش اختصاص دهد.او یکی از کسانی است که معتقد است، عمل‌های زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس برای او بوجود نیامده و لااقل او نمی‌تواند با آنها ارتباط برقرار کند.«رابرتز» 45 ساله در این باره می‌گوید: دوست دارم فرزندانم، زمانی‌که عصبانیم، خوشحالم و یا ناراحتم بتوانند به راحتی از روی چهره‌ام متوجه احساساتم شوند.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«جولین مور» 52 ساله که تاکنون چهار بار نامزد جایزه اسکار شده است با آنکه با کسانی‌که بارها تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته‌اند، مخالفتی ندارد ولی خود ترجیح می‌دهد به جای آنکه چهره‌اش را فریز کند، با چهره طبیعی‌اش زندگی کند.«مور» می‌گوید: اگر چه از اینکه دارم پیر می‌شوم خوشحال نیستم ولی قصد انجام عمل زیبایی هم ندارم. دوست دارم نقش‌هایی در مقاطع مختلف سنی را بازی کنم.وی افزود: این یک هشدار برای همه ماست که به خاطر انجام چنین عمل‌هایی قیافه‌‌ها در حال خارج شدن از حالت طبیعی خود هستند.


همچنین «جودی فاستر» 50 ساله می‌گوید که از این جور چیزها متنفر است و ترجیح می‌دهد که اطرافیانش بگویند، او را ببینید که چه بینی بدفرمی دارد تا اینکه بگویند، وای او چقدر بینی‌اش را بد عمل کرده است.«سلما هایک» نیز می‌گوید: از فکر کردن به این موضوع که یک نفر قرار است دور تا دور صورت من را با چاقو ببرد و پوست صورتم را بکشد، معده‌ام را به درد می‌آورد، از این کار متنفرم، اگر نتیجه عمل خوب نشود چه؟ اگر آنها مرتکب اشتباه شوند چه؟ من که هیچگاه حاضر نمی‌شوم ریسکی به این بزرگی بکنم.


«جان پاپسیدرا»، مسئول باسابقه انتخاب بازیگر در
هالیوود، گفت: چند سالی است که بازیگران در تلاشند که زمان را متوقف کنند و بتوانند نقش‌های مورد نظرشان را تصاحب کنند ولی مشکل اینجاست که این همه جراحی پلاستیک دارد نتیجه عکس می‌دهد.وی افزود: در هالیوود به نظر می‌رسد که بیشتر اعضای بدن بازیگران زن، مصنوعی باشد اگر چه این برای آنها مطلوب است ولی زمانی‌که می‌خواهند در یک نقش ایده‌آل بازی کنند همه چیز تغییر می‌کند.«پاپسیدرا» گفت: این همه جراحی پلاستیک، همه چیز را در حرفه من (انتخاب بازیگر) تغییر داده است. واقعا روبرو شدن با این سیل عظیم از جراحی‌های پلاستیک شوک‌آور است و به نظر می‌رسد که کل صنعت هالیوود پلاستر کرده است و این شغل من را خیلی دشوار می‌کند.وی افزود: به نظر من شاید این جراحی‌ها در حد معقولش بد نباشد ولی حقیقت این است که این جراحی‌ها همه چیز را در افراد تغییر می‌دهد از نحوه حرکت چشم و ابرو گرفته تا لبخند و حتی حرف زدن، اینها همه بر فرایند تولید فیلم تأثیر منفی می‌گذارد.


دکتر «لیندا لی»، عضو انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا و مجری شوی تلویزیونی « Dr. 90210»  ، برنامه‌ای که موضوع اصلی آن بررسی جراحی‌های پلاستیک و زیبایی است، در یکی از برنامه‌های خود گفت: پیش از این در جامعه تا این اندازه به بازیگران زن دسترسی وجود نداشت، در حال حاضر تعداد زیادی از جراحان پلاستیک به صورت غیر واقعی اسامی بازیگران را در فهرست مراجعین خود قرار داده و در اینترنت قرار می‌دهند.وی افزود: ما حقیقتا باید خطوط قرمز حرفه‌امان را مشخص کرده و اجازه ندهیم که هرکسی به آسانی وارد حرفه ما شود.


«لیندا لی» که خود یکی از جراحان شناخته شده بورلی هیلز است، در ادامه اذعان داشت: دلم برای بازیگرانی که به عمل‌های زیبایی تا این اندازه اعتیاد پیدا کرده‌ و از دنیای واقعی فاصله گرفته‌اند، می‌سوزد و احساس تأسف می‌کنم، آنها واقعا نیاز دارند که کسی به آنها بگوید که بسیاری از این تبلیغات واقعی نیست، باید به آنها گفت که برای شاخص بودن باید شخصیتی واقعی داشت و انسانی متشخص بود.این بازیگر میانسال
هالیوود معتقد است که توطئه‌ای بزرگ و یا حتی مافیایی در سینمای آمریکا وجود دارد که بازیگران زن را تحت فشاری باور نکردنی قرار می‌دهند تا در نهایت آنها مجبور شوند خود را به تیغ جراحان پلاستیک و زیبایی بسپارند.«کرتیس» افزود: این خیلی اشتباه است که بازیگران زن میانسال برای باقی ماندن در صنعت سینما تحت فشارهای فراوان مجبور به تغییر ظاهرشان می‌شوند.


وی گفت: همه می‌گویند برای اینکه بتوانی نقش‌ بگیری باید موهایت را رنگ کنی و ژل تزریق کنی، این حقیقتا یک توطئه کثیف است، یک مصیب بزرگ و پیچیده در صنعت جراحی است. به هر حال ما قربانی این سیستم شده‌ایم برای آنکه بتوانیم ادامه دهیم مجبوریم که به چنین چیزی تن بدهیم، مردم روز به روز در حال بد شکل‌تر‌ شدن هستند، دیدن این همه بلایی که مردم به روز صورتشان می‌آورند حقیقتا حیرت‌آور است.«کرتیس» در ادامه اذعان داشت که اگر چه نگران سال‌هایی است که در پیش دارد ولی تاکنون هیچ‌گونه عمل زیبایی انجام نداده و تصمیم دارد پیش از آنکه فرصتش تمام شود، حداکثر استفاده را از موقعیت‌هایش بکند.وی افزود: خداوند سلامتی کامل به من عطا کرده آنچنان‌که از یک نوجوان 14 پرانرژی‌ترم ولی در عین حال گذر زمان و در عین حال برخی محدویت‌هایی که برای من ایجاد می‌شود را احساس می‌کنم. شاید این یک معامله بزرگ نباشد ولی به هر حال عدالت است.


«کلی ویلیامز»، ستاره تلویزیون آمریکا که پدرش، «جان ویلیامز»، یک جراح پلاستیک بازنشسته بورلی ‌هیلز است، به زنانی که به جراحی پلاستیک و زیبایی روی می‌آورند، هشدار داد.«ویلیامز» گفت: از آنجائی‌که خیلی از جراحی‌‌هایی که پدرم انجام داده است تماشا کرده‌ام به خوبی می‌دانم که در فرایند جراحی پلاستیک، چه بلایی سر صورت و دیگر اعضاء بدن می‌آید، به همین خاطر به زنان هشدار می‌دهم که پیش از آنکه به چنین عمل‌هایی تن بدهند، ابتدا در این مورد به خوبی فکر کنند.


این ستاره تلویزیون افزود: اگر مراقب نباشید به مرور قیافه‌‌ای عجیب و غریب در انتظار شما خواهد بود، من در اینجا کودکی خوبی داشته‌ام ولی متاسفانه باید بگویم که زیبایی در این نقطه دنیا جوری تعریف نشده که بتوانم به آن افتخار کنم. فکر کردن به این موضوع که چه تعداد زنانی که برای دست یافتن به زیبایی که برایشان تعریف شده، زیر چاقوی جراحی نرفته‌اند؟!وی افزود: به نظر من باید خیلی مراقب باشید، این به هیچ عنوان عادی نیست، زمانی‌که به دبیرستان بورلی هیلز می‌روید بچه‌های دبیرستانی را می‌بینید که عمل‌های متعددی روی خودشان انجام داده‌اند، به نظر من این خیلی خطرناک است که به فرزندان خود اجازه انجام چنین کارهایی را می‌دهید.


«کیت وینسلت»، «راشل ویسز» و «اما تامپوسون»، سه بازیگر موفق
هالیوود که نه تنها تاکنون هیچ عمل زیبایی انجام نداده‌اند بلکه از جمله مخالفان سرسخت این‌‌گونه جراحی‌ها هستند، تا آنجا که اواخر سال گذشته هر سه در تظاهرات که علیه عمل زیبایی در لندن برگزار شد، شرکت کردند.این سه در نشستی با روزنامه دیلی تلگراف عقاید خود را نسبت به انجام عمل‌های زیبایی ابراز داشتند.«کیت وینسلت» 36 ساله گفت: جراحی زیبایی با اصول اخلاقی من در تضاد است، اصولی که والدینم مرا براساس آن بزرگ کردند، به عقیده من زیبایی طبیعی هر فرد ستودنی است.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«تامپسون» 52 ساله در ادامه گفت: این خیلی وحشتناک است که امروزه این اندیشه در حال ترویج است که در سن 60 سالگی باید 30 ساله به نظر برسی.«ویسز» 42 ساله نیز افزود: آنچه که امروز در حال رواج یافتن با زیبایی کاملا در تضاد است. اگر چیزی باعث شده که ما امروز بر تک‌تک اعضاء بدنمان تمرکز کنیم، به این خاطر نیست که ما با اینکار احساس بهتری پیدا می‌کنیم، بلکه به این خاطر است که ما قربانی یک احساس دیوانه‌کننده مبارزه با سن شده‌ایم. ما هنوز می‌خواهیم که در دهه 80 و 90 زندگی‌امان همانند تعداد معدودی مدل و مانکن همچنان جذاب به نظر برسیم، می‌خواهم بگوید که بگذارید بدون توجه به ظاهر و لباس و قیافه، مادر بزرگ شویم و از آن لذت ببریم.


«کیت بکینسل» از جمله بازیگران بریتانیایی‌تبار هالیوود است که از آنچه که امروز تحت عنوان زیبایی در هالیوود رواج یافته، متنفر است و می‌گوید: به این می‌اندیشد که با عزت نفس سنش را بپذیرد و هیچگاه دوست ندارم که قیافه‌ام شبیه همان چیزی که امروزه در
هالیوود بسیار رواج دارد، شود.«بکینسل» افزود: امیدوارم که هیچگاه به هیچ عمل زیبایی تن ندهم و همانند مادرم «جودی لو» (بازیگر 65 ساله هالیوود) در این زن زیبایی طبیعی خودم را حفظ کرده باشم.وی گفت: مادرم من همیشه بسیار زیبا بود، هم‌اکنون در دهه 6 زندگی‌اش نیز همچنان زیباست بدون آنکه بدنش را تکه پاره کرده باشد و من زیبایی او را به مراتب به آنچه امروز اینجا در لس‌آنجلس می‌بینم، ترجیح می‌دهم.


وی افزود: به نظرم، زیبایی یک هدیه الهی است که برای مدتی به شما هدیه می‌شود و شما باید به جای آنکه خودتان را در جهنم (انجام عمل زیبایی) قرار دهید، از آن لذت ببرید و اگر خوش‌شانس باشید و یک دختر داشته باشید که او نیز این هدیه را از شما به ارث برده باشد، می‌توانید از حقیقت زیبایی او لذت ببرید.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«جولی چن»، 43 ساله اگر چه امروز یکی از موفق‌ترین مجریان تلویزیون آمریکاست ولی اخیرا فاش کرده است که همیشه همه چیز برای او در عرصه حرفه‌ای تا این حد زیبا نبوده است.«چن» گفت: تبعیض نژادی موجود در آمریکا باعث شد چشمان آسیایی‌ام را عمل کنم،آن موقع روزنامه‌نگار بودم.وی افزود: آن زمان 25 سال پیشتر نداشتم و  رئیسم در اوهایو به صراحت به من گفت که نژاد تو بر موفقیت حرفه‌ایت سایه انداخته است.

معنای فاجعه بار زیبایی در هالیوود! (عکس)

«ملیسا جورج»، بازیگر استرالیایی‌تبار هالیوود که اعتقادی به انجام عمل‌‌های زیبایی در این سینما ندارد، معتقد است که متاسفانه انجام اینگونه عمل‌ها امروزه به فرهنگی غلط در هالیوود تبدیل شده که نه تنها کسی را زیبا نمی‌کند بلکه به شدت ظاهر افراد را زشت و غیرمتعارف می‌نماید.