پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی به زنان مسافر در مخفیگاه جنگلی (+عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
تجاوز جنسی به زنان مسافر در مخفیگاه جنگلی (+عکس)
دو برادر که با تشکیل یک باند مخوف تجاوز جنسی به بهانه مسافرکشی زنان را ربوده و پس از انتقال به جنگل‌های استان گلستان مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، در عملیات پلیسی همراه یک مرد و زن دستگیر شده و به 19 فقره تجاوز جنسی در این استان و نیز شهر مشهد اعتراف کردند.سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره گفت: روزهای پایانی مرداد امسال زنی با حضور در پلیس آگاهی از دو مرد و یک زن به اتهام آدم ربایی و سرقت به عنف شکایت کرد.در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده  و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند.
 
راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده اند.رئیس پلیس آگاهی استان گلستان اضافه کرد: با تشکیل پرونده و به دست آمدن تصاویر رایانه ای متهمان فراری، جستجو برای دستگیری آنها آغاز شد تا این که زنان دیگری نیز با حضور در مراکز پلیس آگاهی بندر ترکمن، رامیان، گنبد کاووس و کرد کوی، از افرادی که آنها را ربوده و آزار و اذیت کرده بودند، شکایت کردند. در بررسی این پرونده ها مشخص شد این شاکیان نیز در دام رانندگان و سرنشینان خودروی پژو، پراید و تاکسی، گرفتار شده اند.
 


وی خاطرنشان کرد: با جمع بندی اطلاعات معلوم شد، تصاویر دو مرد و یک زن از میان تصاویر به دست آمده با همان سه متهمی که پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد و به نظر می رسد دیگر متهمان فراری که دو مرد و دو زن هستند نیز با آنها همدست و همگی اعضای یک باند باشند.اکبری افزود: جستجو برای دستگیری اعضای این باند مخوف ادامه داشت تا این که کارآگاهان جنایی اطلاع یافتند، اعضای این باند خودروی تاکسی دزدیده شده از بندر ترکمن را در سرقتها مورد استفاده قرار میدهند.رئیس پلیس آگاهی استان گلستان یادآور شد: در حالی که جستجوی پلیس برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت، ماموران موفق به شناسایی هویت متهمان شدند و معلوم شد یکی از سرکرده های باند جوانی به نام علی است که چند سابقه کیفری در زمینه سرقت و زورگیری دارد.

وی گفت: در حالی که پاتوق های این متهم و همدستانش زیر نظر گرفته شده بود، کارآگاهان اطلاع یافتند متهمان از استان گلستان به شهرستان مشهد متواری شده اند بنابراین با هماهنگی قضایی برای دستگیری اعضای این باند به مشهد اعزام شدند.در ادامه ماموران مطلع شدند مردان عضو این باند شامگاه شنبه بیست و پنجم آبان در مشهد مادر و کودکی را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و با انتقال به حومه شهر، علاوه بر سرقت پول و طلا، او را مقابل چشمان فرزندش مورد تجاوز قرار داده  و فرار کرده اند. اکبری یادآور شد: ماموران در ادامه تحقیقات اطلاع یافتند متهمان فراری دوباره قصد بازگشت به استان گلستان را دارند که بلافاصله محورهای ورود به این استان را کنترل و شامگاه یکشنبه در تنگه راه ورودی شهر استان گلستان آنها را شناسایی کردند. متهمان سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند که در پی تعقیب و گریز و تیراندازی سه مرد و یک زن دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: از خودروهای متهمان، چند دستگاه تغییر پلاک خودرو و تابلوی آژانس های کرایه اتومبیل به دست آمد. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی به جرمشان اعتراف کردند. همچنین در بازجویی از متهمان معلوم شد، دو نفر از آنها به نام های علی و محمد با هم برادر هستند و علی همان مجرم سابقه داری است که با تشکیل باند همراه برادرزن خود، زن دستگیر شده به نام افسانه و دو زن و یک مرد دیگر که فراری هستند، فعالیت های مجرمانه شان را انجام می دادند و زن های همدستشان را هم برای جلب اعتماد زنان مسافر با خود همراه می کردند.

وی افزود: مردان این باند تاکنون به 19فقره دزدی، آدم ربایی و آزار و اذیت زنان در استان گلستان و ده فقره جرم مشابه در استان خراسان رضوی اعتراف کرده اند.سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به این که احتمال وقوع جرایم مشابه از سوی متهمان در دیگر شهر ها نیز وجود دارد، تصاویر متهمان بدون پوشش چهره به چاپ می رسد تا چنانچه افرادی در دام آنها گرفتار شده اند، برای شکایت و شناسایی این افراد به پلیس آگاهی استان گلستان مراجعه کنند.
 
 
منبع:جام جم آنلاین