پارس ناز پورتال

اقدام عجیب مادری برای تنبیه دخترش (عکس)

اقدام عجیب مادری برای تنبیه دخترش (عکس)
یک زن 36 ساله امریکایی دختر نافرمان 17 ساله خود را به سیبری تبعید کرد. این زن که ناتالی رابرتز  نام دارد دختر خود سوفیا پرتوا" 17 ساله را به خاطر رد شدن در واحدهای درسی، فرار از خانه و سرقت هزار دلار از مادرش مجبور کرد به سیبری نزد پدرش برود و بعد از گذشت دو سال و نیم از این ماجرا اجازه بازگشت به امریکا را به این دختر نمیدهد. چراکه معتقد است این دختر نافرمان هنوز به خوبی ادب نشده است. این درحالی است که دختر نوجوان مدعی است پدرش او را مورد سوء استفاده قرار میدهد.



این زن بازگشت دخترش به خانه را منوط به احراز دو شرط دانسته است . یکی از این شروط اتمام مدرسه و دیگری تغییرات بارز شخصیتی و رفتاری است که وی مدعی است هنوز هیچکدام از این شرایط برایش احراز نشده است. طبق قوانین اگر این دختر به سن 18 سالگی برسد یک شهروند روس محسوب شده و علیرغم تولد و رشد در امریکا شرایط بازگشت به این کشور برایش به سختی مقدور خواهد بود. وی این شرایط را با رسانه ها در جریان گذاشته و میگوید میخواهد به خانه باز گردد درغیر این صورت خود کشی خواهد کرد.

او تاکنون بارها به سفارت امریکا در روسیه و سازمان بازرسی و حمایت از کودکان ولادیمیر پوتین مراجعه کرده اما تا کنون به جوابی نرسیده است.

 
 
 
پرداد