پارس ناز پورتال

تجاوز به دختر جوان در میدان تره بار تهران!!

مجموعه : مجله خبری روز
تجاوز به دختر جوان در میدان تره بار تهران!!

من خیلی التماس كردم تا كاری با من نداشته باشند و رهایم كنند ولی توجهی به حرف‌هایم نداشتند و به طرز فجیعی با پاره کردن لیاسهایم به من تعرض و بعد دوباره به زور سوار پراید كردند و وقتی به بلوار فرهنگ رسیدیم، مرا از ماشین بیرون انداختند.دو كارگر میدان میوه و تره‌بار كه دختری را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند، در بازجویی‌ها به جرم‌شان اعتراف كردند.

دختر جوانی شامگاه چهارشنبه، 23 آذر سراسیمه و مضطرب وارد كلانتری جوادیه تهران شد و به افسر نگهبان گفت توسط دو مرد مورد تعرض قرار گرفته است. این دختر 29ساله كه به شدت گریه می‌كرد درباره واقعه‌ای كه برایش رخ داده بود، گفت:«من در شركتی در خیابان ولیعصر كار می‌كنم و امروز بعدازظهر وقتی كارم تمام شد، به خیابان آمدم تا به خانه برگردم اما یك سارق به من حمله كرد و گوشی تلفن‌همراهم را از دستم قاپید. من هرچه دنبال آن سارق دویدم و جیغ و فریاد كردم، فایده‌ای نداشت و آن فرد فرار كرد.

درحالی‌كه به شدت ناراحت بودم، كنار خیابان ایستادم تا سوار تاكسی شوم. مسیرم را به یك پراید شخصی گفتم و راننده توقف كرد. یك مسافر مرد هم در صندلی جلو نشسته بود و من هم اعتماد كردم و سوار شدم. داخل ماشین به خاطر اتفاقی كه برایم افتاده بود، شروع به گریه كردم.راننده وقتی این صحنه را دید، سر صحبت را باز كرد و من هم اتفاقی را كه برایم رخ داده بود، شرح دادم.»دختر 29ساله ادامه داد: «همان‌طور كه مشغول صحبت بودیم، راننده از مسیر اصلی خارج شد و به یك خیابان فرعی پیچید.

من به این كار او اعتراض كردم اما گفت به محض اینكه مسافر دیگرش را پیاده كند، دوباره به خیابان اصلی برمی‌گردد. به این ترتیب به راهش ادامه داد و ناگهان مردی كه در صندلی كنار راننده نشسته بود، به صندلی عقب پرید. او چاقویی را از جیبش درآورد و زیر گلویم گذاشت و گفت اگر صدایم دربیاید من را می‌كشد.به شدت ترسیده بودم و تمام بدنم می‌لرزید. چاره‌ای غیر از سكوت نداشتم. آن مرد سرم را زیر صندلی فروبرد و چند دقیقه بعد وقتی پراید متوقف شد، دیدم كنار یك سوله میوه‌وتره‌بار هستیم. آن دو مرد من را به زور از ماشین پیاده كردند.

من خیلی التماس كردم تا كاری با من نداشته باشند و رهایم كنند ولی توجهی به حرف‌هایم نداشتند و به طرز فجیعی با پاره کردن لیاسهایم به من تعرض و بعد دوباره به زور سوار پراید كردند و وقتی به بلوار فرهنگ رسیدیم، مرا از ماشین بیرون انداختند. من شوكه و وحشت‌زده بودم و نمی‌دانستم چه كار كنم برای همین تصمیم گرفتم به كلانتری بیایم و شكایت كنم.»افسر نگهبان كلانتری بعد از شنیدن حرف‌های دختر جوان پرونده‌ای را تشكیل داد و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی پایتخت، كارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی موظف شدند تحقیقات‌شان را برای ردیابی و دستگیری متهمان آغاز كنند.

آنها با اطلاعاتی كه شاكی در اختیارشان قرار داد، صبح روز سه‌شنبه هفته پیش توانستند پراید موردنظر را شناسایی و آن را متوقف كنند. راننده 22ساله پراید كه پیمان نام دارد، تحت بازجویی قرار گرفت و خودش را بی‌گناه خواند اما ادامه یافتن بازجویی‌ها سبب شد او به تعرض به دختر جوان اقرار و همدست 23ساله‌اش به نام نقی را معرفی كند.به این ترتیب، نفر دوم نیز به دام افتاد. این دو متهم كه كارگر میوه و تره‌بار هستند، صبح روز چهارشنبه توسط دادیار پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند. آن دو بار دیگر همه چیز را انكار كردند اما وقتی با دختر جوان مواجه شدند، جرم‌شان را گردن گرفتند. پیمان در اعترافاتش گفت:

«آن روز وقتی كارمان در میدان تمام شد، تصمیم گرفتیم كمی با ماشین در شهر پرسه بزنیم. وقتی دختر جوانی را دیدیم كه به تنهایی كنار خیابان ایستاده و منتظر تاكسی بود، او را سوار كردیم.آن دختر شروع به گریه كرد و سر صحبت باز شد همین مساله باعث شد وسوسه شویم و او را با كشاندن به محل كارمان مورد تعرض قرار بدهیم.» بنا بر این گزارش، دو متهم ‌اكنون در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

منبع: شرق