پارس ناز پورتال

دیدارهای عاشقانه تام کروز با لورا پرپسون (+عکس)

مجموعه : اخبار سینما
دیدارهای عاشقانه تام کروز با لورا پرپسون (+عکس)
مجله Grazia ادعا کرده است که تام کروز با دوست قدیمی خود لورا پرپسون قرار می گذارد! تام ، لورا را از چندین سال قبل می  شناسد و در حال حاضر همه آنها از جمله جان تراولتا و همسرش کلی پرستون در یک گروه اجتماعی علم گرایی حضور دارند. به نظر تام کروز از زمانی که لورا پرپسون در سریال Orange Is the New Black بازی کرده مجذوب او شده است و به نظر او خواسته است این علاقه و توجه خود را در یک قرار رسمی به لورا نشان دهد.
 
 

قرار رسمی! با توجه به حقایق موجود اولین بار که کروز 51 ساله  با کیت هلمز (همسر قبلی) قرار گذاشت بسیار به زحمت افتاد!به گزارش پارس ناز سوشی در هواپیمای اختصاصی و موتور سواری در کنار ساحل!  که در نهایت بعد از هفت سال زندگی با سوظن ها ومشکلات بین آن دو بخصوص بخاطر دخترشان که تام اصرار بر فرستادن او به مدرسه شبانه روزی علم گرایی داشت به طلاق کشیده شد.

برطبق اطلاعات Grazia  تام کروز دو بار پرپسون 33 ساله را به رستورانی در کلیسای ساینتولوژی (علم گرایی) در لس آنجلس برده است. مجله به جزئیات نیز اشاره کرده است. تام کروز او را با ماشینی به سبک قدیم (مدل قدیمی) که به نظر مورد علاقه لورا است به رستوران آورد. تام از قبل دستور غذا یک بطری مرلو 1979 را سفارش داده بود و روی میز آنها بود ، آنها در 3 ساعت حضور خود مشغول شوخی و خنده بودند. این مجله از قرار دوم آنها نیز می گوید که در رستوران و در روز یکشنبه برگزار شده بود همچنین مجله می گوید چند روز بعد لورا تام را به خانه جان تراولتا برای یک مهمانی دعوت کرد. لورا سابقا نیز با ساینتلوژیت دیگر کریتفر مسترسون ( بازیگر) قرار می گذاشته است.