پارس ناز پورتال

جنجال ورزش کردن سخت این خانم در دوران بارداری + عکس

جنجال ورزش کردن سخت این خانم در دوران بارداری + عکس
چندی پیش تصاویر یک زن امریکایی در حال وزنه زدن در باشگاه بدنسازی در حالی منتشر شد که او تنها دو هفته تا وضع حمل فاصله داشت و همین مسئله سبب انتقادات شدیدی از سوی کاربران اینترنتی به این مادر جوان شد.اما تولد یک نوزاد سالم خط بطلانی به حرفهای انتقادی این کاربران کشید. خانم لین آن الیسون اکنون صاحب یک پسر زیبا و سالم است. او میگوید اگر ورزش کردن در دوران بارداری با اصول حرفه ای و پزشکی همراه باشد نه تنها برای مادر باردار و جنین خطری ندارد بلکه به زایمان راحت و طبیعی نیز کمک فراوانی میکند.
 


این زن میگوید: درست تا سه روز قبل از زایمان به ورزش ادامه دادم. این کار نه تنها عضلات کمر و لگن را برای زایمان قوی میکند بلکه از افزایش وزن دوران بارداری نیز جلوگیری کرده و سلامت مادر و نوزاد را تضمین خواهد کرد. این پسر سومین فرزند این زن ورزشکار است که همه فرزندان خود را به روش زایمان طبیعی به دنیا آورده است و از نتیجه ورزش در دوران بارداری بسیار راضی به نظر میرسد.
 

جنجال ورزش کردن سخت این خانم در دوران بارداری + عکس
 
او معتقد است ورزش کردن حرفه ای زیر نظر پزشک در دوران بارداری ، یک قدم مثبت است که هر مادری میتواند در راه سلامت خود و جنین در دوران بارداری بردارد.به گزارش پارس ناز این نوع ورزش کردن از بیخوابی ، استرس و اضطراب، افسردگی و التهاب در دوران بارداری جلوگیری میکند.