پارس ناز پورتال

کیت وینسلت مشهورترین بازیگر هالیوود خیاط شد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
کیت وینسلت مشهورترین بازیگر هالیوود خیاط شد + عکس
 
کیت وینسلت بازیگر مشهور بریتانیایی قرارداد بازی در فیلمی با عنوان خیاط را امضا کرد.در این فیلم رمانتیک و انتقام‌جویانه که در حال و هوای دهه ۵۰ میلادی ساخت خواهد شد وینسلت نقش دختری به نام تیلی را بازی می‌کند که بسیار زیبا و دوست داشتنی است.که پس از متهم شدن به قتل در کودکی در یکی از شهرهای دور افتاده استرالیا دوباره به خانه بازمی‌گردد و گرچه در ابتدا ازسوی مردم شهر طرد می‌شود، اما می‌تواند زنان شهر را با خود توسط هوش و طراحی‌های خود جذب کند و در ادامه ماجراهای دیگری برای او پیش می‌آید.
 

کیت وینسلت مشهورترین بازیگر هالیوود خیاط شد + عکس

این فیلم رومانس به کارگردانی جوسلین مورهاوس ساخته می‌شود. او پیش از این فیلم‌هایی چون “دلیل” و “هزار جریب” را ساخته است.این فیلم اقتباسی از رمان رزالی‌هام است که داستان زنی به نام تیلی با بازی وینسلت را باز می‌گویدکه به شهر زادگاهش در استرالیا بازمی‌گردد. قرار است مقدمات تهیه این فیلم از پاییز امسال شروع شود.این فیلم که مراحل پیش تولید آن از پائیز امسال آغاز می‌شود، در جشنواره کن پیش‌فروش خواهد شد.
 
وینسلت هم اکنون در حال بازی در فیلم «هرج و مرج کوچک» ساخته «آلن رکیمن» است.کیت وینسلت ۳۸ ساله که یک جایزه اسکار را برای “کتابخوان” در کارنامه اش دارد، اولین بار در سال ۱۹۹۴ در فیلم موجودات آسمانی بازی کرد و با “تایتانیک” در سال ۱۹۹۷ به شهرت رسید. او تاکنون ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.