پارس ناز پورتال

بازیگران مشهور در مراسم لباس زیر زنانه (+عکس)

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران مشهور در مراسم لباس زیر زنانه (+عکس)
ویکتروی شو فشن  فشن شویی است برای نشان دادن لباس زیر زنانه و گویا قرار است تیلور سویفت در ان شرکت کند! این مراسم هر ساله پذیرای شرکت یک شخصیت معروف است و (مراسم فشن ویکتوری قرار است در روز چهارشنبه ۱۳ نوامبر برگزار شود)
 


ویکتروی شو فشن : فشن شویی است برای نشان دادن لباس زیر زنانه و گویا قرار است تیلور سویفت در ان شرکت کند! این مراسم هر ساله پذیرای شرکت یک شخصیت معروف است و امسال گویا دایرکنندگان ان با قراردادی توانسته اند تیلور سویفت مشهور را به آن بکشانند. افتخار پوشیدن سینه بند جواهر نشان ۱۰ میلیون دلاری نیز در این مراسم به مدل مشهور Candice Swanepoel رسیده است. (مراسم فشن ویکتوری قرار است در روز چهارشنبه ۱۳ نوامبر برگزار شود)

اما سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا تیلور در این مراسم شرکت  خواهد کرد؟

بازیگران مشهور در مراسم لباس زیر زنانه (+عکس)

در رویدادی دیگر زاک افرون بدلیل سر خوردن در خانه خود به درون چاله ای اقتاده و تمام ارتودنسی دندان او شکسته است که به نظر ماه سختی برای زاک بوده اول اینکه او بی سر و صدا به بازپروری رفته است و همکنون هم این حادثه! این ستاره ۲۶ ساله برای اولین بار از فلیمی موزیکال در محیط مدرسه به شهرت رسید.
 

بازیگران مشهور در مراسم لباس زیر زنانه (+عکس)

و دیگر اینکه قرار است استالونه و رابرت دنیرو در فیلم Grudge Match با یکدیگر روبرو و همبازی شوند.فیلم Grudge Match که یک درام کمدی است قرار است برای کریسمس اماده شود و قرار است در ۲۵ دسامبر برای اکران ان توسط شرکت برادران وارنر اقدام شود. ۳۰ سال پیش از روبرو شدن این دو بازیگر برای برنده شدن در بازی بوکس می گذرد بازی که در ان رابرت دنیرو برنده جایزه اسکار شد.