پارس ناز پورتال

داستان عمل بینی کمند امیر سلیمانی بازیگر معروف

مجموعه : اخبار سینما
داستان عمل بینی کمند امیر سلیمانی بازیگر معروف
 
کمند امیرسلیمانی شخصا جهت بهترسازی و زیباسازی چهره‌ ام عمل بینی‌ ام را انجام دادم چرا که احساس میکنم صورتم نقش اصلی‌ ام را در حرفه‌ ام ایجاد می‌ کند. جراحی بینی من به قبل از سریال پدرسالار برمی‌ گردد.
 
 کمند امیرسلیمانی با یادآوری اینکه جراحی بینی‌اش به قبل از بازی در سریال «پدرسالار» برمی‌گردد، خطاب به آنهایی که جراحی‌های مکرر زیبایی‌ انجام می‌دهند،‌ گفت:‌ بهتر است خیلی به صورت‌مان دست نبریم؛ چرا که اجزای صورت هر فردی مختص خودش است.

کمند امیرسلیمانی درباره‌ عمل بینی‌اش توضیح داد: شخصا جهت بهترسازی و زیباسازی چهره‌ام عمل بینی‌ام را انجام دادم چرا که احساس می‌کنم صورتم نقش اصلی‌ام را در حرفه‌ام ایجاد می‌کند؛ ضمن اینکه برای این کار مدت‌ها تحقیق کردم و توصیه‌ام برای آنهایی که قصد جراحی‌های زیبایی دارند این است که پیش از عمل حتما تحقیق کنند و بدون تحقیق اقدام نکنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین خاطرنشان کرد: پیش از عمل بینی‌ام کمی نگرانی داشتم که نکند چهره‌ام تغییر غیرطبیعی داشته باشد.

داستان عمل بینی کمند امیر سلیمانی بازیگر معروف

او ادامه داد: جراحی بینی من به قبل از سریال «پدرسالار» برمی‌گردد. زمانی که ۱۸ سالم تمام شد، بینی‌ام را عمل کردم. به یاد دارم آن زمان که برای عمل بینی‌ام به پزشک مراجعه کردم پرسیدم که آیا عمل بینی روی صورتم خوب انجام می‌شود یا خیر؟ که در پاسخ پزشک معالجم گفت عالی می‌شوی. بر این اساس لازم است توضیح دهم کمی در تصویر با بینی‌ قبلی‌ام مشکل داشتم اما معتقدم هر فردی یک کاراکتری دارد و شخصیت هر فرد به چهره‌اش می‌آید.

جراحی زیبایی همه آدم‌ها را یک شکل کرده
امیرسلیمانی که در برنامه «کافه سوال» حاضر شده بود، در سخنان پایانی‌اش در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه شما سال‌ها در خارج از ایران زندگی می‌کردید، آیا در آنجا هم افراد تا این حد درگیر جراحی‌های زیبایی و پلاستیک بودند؟ اینگونه پاسخ داد: در آنجا جراحی‌های زیبایی خیلی کمتر از ایران بود. طبعی که در ایران در حیطه جراحی‌های پلاستیک و زیبایی وجود دارد در خارج از کشور نیست. متاسفانه در کشورمان این مساله خیلی زیاد شده و افراد مدام سراغ عمل‌های لب، بینی، گونه، پلک و … می‌روند و به نوعی همه آدم‌ها یک شکل شده‌اند و این خوب نیست.

دکتر سیدکمال فروتن – فوق تخصص زیبایی و ترمیمی، دکتر مجید راستی‌اردکانی – فوق تخصص زیبایی و ترمیمی و همچنین کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون میهمانان شنبه شب برنامه «کافه‌ سوال» بودند که مباحثی را درخصوص جراحی زیبایی،‌ محاسن و معایب آن مورد بررسی قرار دادند.

در برنامه «کافه سوال» پرسشی مبنی بر اینکه جراحی پلاستیک خوب است یا بد مطرح شد که سید کمال فروتن – متخصص زیبایی – در پاسخ به این پرسش گفت:‌ امیدوارم همیشه توانایی این را داشته باشید که زیبا ببینید، زیبا گوش کنید و زیبا حرف بزنید. در اینجا لازم است بگویم جراحی پلاستیک باید باشد و نفی این عمل به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که اعتماد به نفس‌ها را از بین می‌برد اما به شرطی که این عمل به جا و توسط افرادی که شایستگی این کار را دارند انجام شود.

وی افزود: اگر هر کاری به جای خود باشد قطعا مفید و موثر خواهد بود.

داستان عمل بینی کمند امیر سلیمانی بازیگر معروف

جراحی پلاستیک مثل انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست
این متخصص زیبایی همچنین بیان کرد: ما با جراحی پلاستیک و زیبایی می‌توانیم پیری را کمی به عقب‌تر منتقل کنیم ولی لازم است که بدانیم که علم جراحی پلاستیک چیست؟

فروتن تاکید کرد: جا دارد بگویم علاوه بر انرژی هسته‌ای،‌ زیبایی هم حق مسلم همه ماست.

سپس دکتر اردکانی – فوق‌تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی – در ادامه برنامه نظرش را درخصوص جراحی پلاستیک و زیبایی اینگونه ارائه داد: جراحی پلاستیک یک وسیله است که می‌تواند از آن استفاده درست یا غلط شود؛ به عنوان مثال افرادی می‌آیند و انتظار دارند که با کشیدن صورت چهره‌شان به طور کلی تغییر کند، این عمل امکان‌پذیر نیست و یکسری باورهای غلط است. به یاد دارم که روزی عکس یک مجرمی را آوردند و به من گفتند که اگر این شخص برای انجام عمل جراحی پیش شما آمد، برایش عمل جراحی انجام ندهید.

او اضافه کرد: متاسفانه در حیطه عمل‌های جراحی پلاستیک و زیبایی یکسری باورهای غلط وجود دارد که باید مقابل آن‌ها را بگیریم.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درخصوص عمل جراحی بینی توضیح داد: لازم است در اینجا توضیح دهم که همیشه بینی باید با صورت بالانس شود. بینی متعادل قطعا بینی خود افراد است نه بینی عمل‌کرده‌ای که گاهی با صورت افراد بالانس نیست.

این متخصص همچنین تاکید کرد: جراحی پلاستیک فعلا یک حقیقت غیرقابل‌انکار است که باید فرهنگ‌سازی شود تا در راه درست انجام شود؛ ضمن اینکه همه دنیا چهره‌های طبیعی افراد را دوست دارند اما نمی‌دانم چرا متاسفانه ایرانی‌ها با چهره طبیعی مشکل دارند و دوست ندارند طبیعی باشند.

دکتر فروتن در ادامه در بخشی دیگر از برنامه «کافه سوال» توضیحات دیگری در جهت جراحی‌های زیبایی و پلاستیک ارائه داد و گفت:‌ در جهت جراحی‌های زیبایی و پلاستیک همان طور که دکتر راستی اشاره کردند یکسری باورهای غلط وجود دارد در صورتی که اصلا نباید این طور باشد و باید افراد بدانند که هیچ یک از جراحی‌های پلاستیک و زیبایی، ماندگار نخواهد بود. تنها عمل جراحی زیبایی که حداقل می‌تواند ۳۰ الی ۴۰ سال برای فرد بماند عمل بینی است.

سپس دکتر اردکانی درباره مراجعه‌کنندگانی که جهت ترمیم جراحی‌های زیبایی‌شان به پزشک مراجعه می‌کنند، گفت: در اینجا لازم است بگویم عمل‌های ترمیمی خیلی سخت است. همیشه خراب کردن خیلی ساده‌تر از بازسازی است. بنابراین توصیه‌ام به افراد این است که فکر شده پیش بروند.

 کافه‌ سوال که قسمت نوزدهم از فصل اولش را شب گذشته به روی آنتن برد همچنان با موضوع جراحی پلاستیک و زیبایی همراه است.برنامه «کافه‌ سوال» شامگاه گذشته – نهم آذر ماه، میزبان کمند امیرسلیمانی – بازیگر سینما و تلویزیون بود. «کافه سوال» یکی از برنامه‌های اجتماعی شبکه دوم سیماست که شنبه،یکشنبه و دوشنبه هرهفته ساعت ۲۱ با اجرای مژده لواسانی به روی آنتن می‌ رود.