پارس ناز پورتال

زیبا و معروف ترین مانکن دهه 50 (+عکس)

زیبا و معروف ترین مانکن دهه 50 (+عکس)
 
باربارا مولن یک بانوی دورگه لهستانی و آمریکایی است که در دهه 50 میلادی در زمینه مد فعالیت داشت او زیباترین و معروف ترین مدل ایام خود به شمار میرفت و دارای بیشترین تصاویر منتشر شده از یک مدل در حرفه مدلینگ میباشد. عکاسان بیشماری برای رسیدن به شهرت او را سوژه تصویربرداری خود قرار دادند. زیبایی های طبیعی چهره او به علاوه ژست های زیبا و فریبنده ای که وی برای عکاسی انتخاب میکرد ، در مقابل لنز دوربین های عکاسان تشنه شهرت از او آدم دیگری میساخت. در حال حاضر او سالهاست به همراه همسر خود در سوئیس زندگی میکند.
 

زیبا و معروف ترین مانکن دهه 50 (+عکس)
 
او کارش را به عنوان یک مدل در سن 18 سالگی آغاز کرد و لباسهای یک مزون نامدار نیویورکی را برای مشتریان ثروتمند به نمایش میگذاشت.به گزارش پارس ناز به صورت کاملا تصادفی ناشر مجله ووگ در آن زمان برای پرو یک لباس که اندازه هیچ یک از مدلهای وی نبود از او استفاده کرد و به این ترتیب او رسما وارد عرصه مد و مدلینگ شد.
 
او میگوید در زمان فعالیت ما هیچکس از زندگی خصوصی مدلها اطلاعی نداشت و ما زندگی معمولی داشتیم. وی اضافه می کند از تبلیغات و پوسترها وعکسهای مدل های امروزی سر در نمی آورم، از مدلهای امروزی فقط بخاطر جاذبه های جنسی استفاده می شود نه نمایش یک طرح  و یا مدل خاص و این دنیای مد را به سمت انحطاط می کشاند.