پارس ناز پورتال

آموزش تصویری رژیم لاغری شکیرا خواننده مشهور

مجموعه : رژیم و تغذیه
آموزش تصویری رژیم لاغری شکیرا خواننده مشهور
بازیافتن فرم اندام پس از زایمان کار راحتی نیست ،در این مطلب شکیرا نشان می دهد که چگونه اندامش را پس از تولد اولین فرزندش- میلان – در اوایل سال 2013 روی فرم آورده است.مجله سلف عکس روی جلد  یکی از شماره های خود را به شکیرا اختصاص داد – مادر میلان فوق العاده به نظر می رسد. اما در هر صورت ظاهر اونیز پس از زایمان اینگونه نبوده است.

خواننده کلمبیایی می گوید : بعد از زایمان درست شبیه شارپی ( نوعی سگ تپل با پوست چروکیده ) می شوید. البته از نظر ما باورنکردنی است که او با آن شکم تخت روی جلد مجله نیز آنگونه که می گوید شده باشد. در ادامه او کمی درباره نحوه ورزش و تمریناتی که انجام می داد صحبت می کند.من در طول بارداری ورزش زومبا انجام می دادم و کمی ” glute squeezes” را هم به روتین روزمره خود در هر زمانی که ممکن بود می افزودم.شکیرا می گوید دو دقیقه ورزش شکمی ،کافی نیست.
 
 
 
مهمترین بخش روتین پس از زایمان شکیرا ، رژیم غذایی اوست. وی به مجله self گفته که او در روز ۸ وعده غذای مختصر ۲۰۰ -۲۵۰ کالری مصرف می کرده است. از اینکه مصرف کالری شکیرا چندان کم نبوده خوشحالیم اما آیا این میزان کالری برای یک مادرشیرده کافیست؟ ما در باره رژیم غذایی شکیرا از J.J.Virgin متخصص علم تغذیه و نویسنده کتاب ” Virgin Diet ” پرسیدیم : آیا وعده های غذایی اندک واقعا کافی است؟او پاسخ داد: این سبک رژیم غذایی کاملا وابسته به تعداد وعده هایی است که فرد روزانه استفاده می کند تا به میزان بهینه کالری وارد بدن خود نماید. من بیشتر طرفدار ۳ وعده کامل در روزم تا ۸ وعده غذای سبک. هر زمانی که غذا می خورید میزان انسولین خون را بالا می برید که باعث ذخیره چربی در بدن می شود این مساله در زمانی که در حال کاهش اضافه وزن حاملگی هستید می تواند مشکل ساز باشد، البته بستگی دارد شما ورزش کنید یا خیر !!

اما شکیرا بدنسازی می کرده و این رژیم برای ورزشکاران عادی است ، به هر حال ، به نظر می رسد که رژیم غذایی شکیرا کاملا مفید بوده است. او مقدار زیادی از فیبر ، پروتئین ، غذاهای غنی شده با کلسیم و همچنین روغن ماهی مصرف می کرده (پروتئین، کلسیم و روغن ماهی عناصر سازنده ماهیچه می باشند. )


Virgin می گوید:  من خوشحالم که می شنوم او پروتئین و فیبر زیادی استفاده می کرده چون واقعا آدم را سیر می کند و روغن ماهی نیز بسیار مفید است. خاطر نشان می کنم که او از چربی های مفید دیگری نیز در رژیم غذایی خود بهره می برد مثل آووکادو، آجیل مغزدار و دانه ها و آب نارگیل.به نظر می رسد که شکیرا رژیم غذایی خود را سربسته نگه داشته است اما برای مادران دیگری که مشکل رژیم غذایی پس از زایمان دارند چه باید گفت؟ ویرژین پاسخ داد: بهتر است روی کیفیت غذا فکر کنیم تا اندازه کالری که به بدن می رسانیم.

هر وعده غذایی باید سرشار از پروتئین ، چربی های سالم ، سبزیجات ، کربوهیدرات های با فیبر بالا مثل سیب زمینی شیرین و حبوبات باشد. چنانچه مادر خوب غذا می خورد ولی به کالری بیشتری نیاز داشت ، می تواند یک میان وعده مثل کره بادام زمینی یا یک عدد سیب بخورد. من یکی از طرفدارن صبحانه های پروتئین دار ( نه از نوع گیاهی مثل سویا) ، آب نارگیل خام ، توتهای یخ زده و کال (نوعی کلم )هستم .

در مورد سبک زندگی ؟ خواب کافی، پایین آوردن میزان استرسها ، ورزش کافی و جلوگیری از اضافه وزن بسیار اهمیت دارند.

رعایت کردن کلیه نکات بالا یک فرمول مناسب برای داشتن یک اندام مناسب بعد از زایمان است. و قطعا شکیرا نیز این نگرش خوب را داشته است.شکیرا به یکی از مجله ها گفته بود : عیب های بدنم مرا آزار نمی دهد و همواره خودم را کامل می بینم و فکر می کنم مردان بیشتر اعتمادبه نفس زن را می ستایند تا ظاهر زیبایش را

تمرینات ورزشی شکیرا برای سفت کردن شکم پس از زایمان

 
آموزش تصویری رژیم لاغری شکیرا خواننده مشهور
 
آموزش تصویری رژیم لاغری شکیرا خواننده مشهور
 
آموزش تصویری رژیم لاغری شکیرا خواننده مشهور
 
آموزش تصویری رژیم لاغری شکیرا خواننده مشهور