پارس ناز پورتال

تا حالا ملوان زبل واقعی دیده اید؟ + عکس

تا حالا ملوان زبل واقعی دیده اید؟ + عکس
 
ملوان زبل را به یاد دارید که همیشه با خوردن اسفناج قدرت عجیبی پیدا می کرد و می توانست کارهای خارق العاده ای را انجام دهد اما این مورد بعدها توسط دانشمندان رد شد و آن ها اعلام کردند اسفناح به قدرت ربطی ندارد. با تمام این تفاسیر این روزها یک پیرمرد تمام این دانسته ها را از بین برده است.جان ون وایوک پیرمرد ۹۰ ساله ای است که به مانند ملوان زبل زندگی می کند و تمام دانسته های دانشمندان را از بین برده است. این مرد روزانه چندین کنسرو اسفناح می خورد و حالا سلامت بدنش از جوان های ۲۰ ساله هم بهتر است و میزان چربی کمی در بدنش دیده می شود.
 

تا حالا ملوان زبل واقعی دیده اید؟ + عکس

این پیرمرد که به تازگی نتیجه اش به دنیا آمده است می گوید روزانه ۱۴ ورزش مختلف انجام می دهد که از مهمترین آن می توان به استفاده از دمبل های ۳۰ کیلویی و بالا و پایین رفتن از ۲۲۶ پله اشاره کرد. این موارد کارهایی هستند که افراد میانسال هم به سختی انجام می دهند.این پدربزرگ اعلام کرده است که از ابتدای آغاز دوران کهنسالی رژیم غذایی خود را بیشتر به سمت سبزیجات و از جمله اسفناج برده است. او همچنین پروتئین کافی را برای انجام ورزش ها از مواد گیاهی تامین می کند.
 
 
او می گوید در محل زندگی اش از خیلی ها سرحال تر است و به عنوان یک پیرمرد تا به حال مریضی خاصی نداشته است.پزشکان در مورد سلامت این پیر مرد گفته اند او می تواند با این سلامتی به ۱۰۰ سالگی خواهد رسید و او قصد دارد تا این سن یک رکورد خاص هم برای خود ثبت کند البته هنوز به این رکورد به عنوان یک آینده نگری نگاه می کند.