پارس ناز پورتال

سریع و خشمگین 7 صحبت با برادر پل واکر + عکس

مجموعه : اخبار سینما
سریع و خشمگین 7 صحبت با برادر پل واکر + عکس
هنگامی که پل واکر بطور غم انگیزی در سن 40 سالگی در 30 نوامبر درگذشت تولید سریع و خشمگین ۷ متوقف شد اما در 13 دسامبر گزارشهایی منتشر شد که کودی برادر 25 ساله پل واکر را در چند قدمی بازیگری در سری فیلم سریع و خشمگین قرار داد.وارد شدن کودی در مذاکراتی با کمپانی یونیورسال برای جایگزین شدن او بجای برادرش:

تولید سریع و خشمگین 7 پس از مرگ پل واکر توسط کمپانی یونیورسال معلق شد، فیلمی که صحنه های خاطره انگیز آن در ذهن بسیاری از علاقمندان با بازی پل واکر نقش بسته است با این حال دیلی میل عنوان کرده است که این کمپانی یک راه حل برای بازگردانی تولید این مجموعه پیدا کرده است. کودی برادر پل نیز خود یک بلدکار حرفه ای در هالیوود است در این سری مذاکرات شرکت کرده است.

 
 
 
در تحقیقات خود و از منابع اگاه متوجه شده است که کمپانی یونیورسال بدنبال فردی دارای شباهت با پل واکر بود که بهترین گزینه برای انها گویا برادرش کودی بود کسی که بتوان از ان برای پایان فیلم و یا حتی در صورت رضایت ادامه آن استفاده شود ، فردی که نگاه و حرکات پل واکر را تداعی کند با این حال به نظر نمی رسد قرار باشد وظایف سنگین برادرش را بر دوش بکشد بخشی از صحنه ها قبلا پر شده است و کودی تنها لازم است بخش هایی را که صحنه برداری نشده را بازی کند و قرار است از طریق فن اوری CGI پل به آن صحنه ها اضافه شود.

منبع می گوید که کودی فکر می کند بازی در این فیلم می توان ادای احترامی به پل باشد و یاد او را زنده نگه دارد با این حال به نظر او همچنان عزادار برادرش است. یونیورسال پیشتر نیز اعلام کرده بود با خانواده واکر در تماس است تا خروجی حاصل از Brian O’Connor با یک بازیگر جدید ، خروجی مورد رضایت باشد.