پارس ناز پورتال

فاطمه گودرزی اعتراف کرد به شدت اهل فیس بوک است

مجموعه : اخبار سینما
فاطمه گودرزی اعتراف کرد به شدت اهل فیس بوک است
 
فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون گفت:خارج از حرفه بازیگری فعالیت های دیگری هم می کنم و عضو تیم والیبال هستم البته  نه آن تیمی که اقای یاریار درآن مربی هستند و در گذشته با آن ها همکاری داشتم و اکنون با خانم ها تیموریان ،بلوکات و چند هنرمند دیگر سعی کریدم تیم دیگری را راه بیندازیم که جدا از تیم والیبال هنرمندان است و هنوز نامش را انتخاب نکرده ایم و درحال حاضر فقط تمرین می کنیم.

وی ادامه داد: جسته و گریخته نقاشی می کنم و ساز سنتور هم می زنم و در واقع می توان گفت به هر حرفه ای سری زدم و درحد خود یاد گرفتم.  گودرزی اظهارداشت:به شدت اهل فیس بوک هستم البته نمی دانم دراین فضا جوانان چه می گویند و حرف شان چیست و فیس بوک مملو از جوانان است و در این دنیای مجازی همه می توانند با یکدیگر درارتباط باشند.

 

فاطمه گودرزی اعتراف کرد به شدت اهل فیس بوک است

وی ادامه داد:گاهی اوقات فضای فیس بوک بسیار بد وگاهی هم خوب و سازنده است و معتقدم فیس بوک فضایی است که می توان از آن به درستی استفاده کرد و خیلی چیزها رایاد گرفت البته بغضی اوقات ممکن است ضربه زننده باشد و آدم از چیزهایی که می بیند و می خواند دچار افسرگی شود و امیدوارم همه بتوانند از جنبه مثبت آن استفاده کنند.

بیوگرافی : متولد نوزدهم تیر ماه 1342 در تهران است و دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد. او دوره دوساله تئاتر را در اداره بازیگری گذرانده است و شروع فعالیتش از سال 1367 با مجموعه تلویزیونی گالشهای مادر بزرگ می باشد. با بازی در فیلم می خواهم زنده بمانم ثابت کرد که تا قبل از این توانایی هایش را نادیده گرفته بودند.

 
در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر بازی اش به عمد نادیده گرفته شد، اما در دوره بعدی، جایزه اش برای بازی در فیلم غزال گرفت. تا مدتها بعد از می خواهم زنده بمانم، دیگر فرصت نمایش توانایی هایش را پیدا نکرد تا اینکه در مجموعه تلویزیونی دردسر والدین بار دیگر ثابت کرد که همچنان توانایی هایش نادیده گرفته می شود.