پارس ناز پورتال

واکنش جنیفر لارنس نسبت به خبر چاق بودنش (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
واکنش جنیفر لارنس نسبت به خبر چاق بودنش (عکس)
 

جنیفر لارنس، هنرپیشه آمریکایی، گفته است که چاق خواندن آدم‌ها در تلویزیون باید غیرقانونی شود. لباس و ظاهر جنیفر لارنس در مراسم فرش قرمز فیلم آتش گرفتن (Catching fire) مورد انتقاد و شوخی برخی رسانه های آمریکایی قرار گرفته بود.خانم لارنس در گفتگو با باربارا والترز، مجری آمریکایی، گفت: چرا توهین به آدم ها خنده دار است؟

این هنرپیشه 23 ساله که در قسمت تازه مجموعه فیلم های عطش مبارزه (Hunger Games)، نقش کتنیس اوردین را بازی می کند، گفت از تاثیری که شیوه رفتار رسانه ها روی نوجوان ها و جوان ها می گذارد نگران است.جنیفر لارنس گفت: رسانه ها باید مسئول تاثیری باشند که روی نسل جوان می گذارند، روی این دخترهایی که برنامه های تلویزیونی را می بینند و انتخاب می کنند که چطور حرف بزنند و چطور باحال باشند.حالا ناگهان مسخره کردن دختری که یک لباس زشت پوشیده، خنده دار شده! گفتن کلمه چاق خنده دار شده! من فکر می کنم که چاق خواندن آدم ها باید غیرقانونی شود.

 

 

واکنش جنیفر لارنس نسبت به خبر چاق بودنش (عکس)
 
لارنس افزود: می خواهم بگویم اگر برای سیگار و سکس و حرفهای رکیک مقررات می گذاریم چون روی نسل جوان ما تاثیر می گذارد، چرا نباید درباره چاق گفتن به آدم ها قانون بگذاریم؟جنیفر لارنس که امسال برای بازی در فیلم “دفترچه امیدبخش” جایزه اسکار گرفت، پیش از این از مجله ها و برنامه هایی مثل !E و فشن پلیس با اجرای جوان ریورز که از ظاهر زن ها ایراد می گیرند، انتقاد کرده بود.ماه گذشته جنیفر لارنس در گفتگو با رادیو بی بی سی گفت که شنیدن حرف‌های منفی درباره ظاهرش، به او این احساس را می دهد که انگار به دبیرستان بازگشته است.
 
رسانه ها بعد از حضور جنیفر لارنس در مراسم فرش قرمز، بر اساس استانداردهای صنعت سرگرمی، گفتند که او “توپُر تر” شده و پس از آن، او موضوع بحث های زیادی شد.او در دسامبر ۲۰۱۲ به مجله ال گفته بود: من در هالیوود، چاقم. من را یک هنرپیشه چاق می دانند.لارنس در برنامه تلویزیونی والترز، به عنوان یکی از ۱۰ چهره جالب سال ۲۰۱۳ انتخاب شده است.ادوارد اسنودن، مایلی سایرس، کیم کارداشیان و شاهزاده جورج، نوه ملکه بریتانیا هم یکی دیگر از این ده نفر است.