پارس ناز پورتال

آیا جنیفر لوپز عمل زیبایی کرده است؟ (+عکس)

مجموعه : اخبار سینما
آیا جنیفر لوپز عمل زیبایی کرده است؟ (+عکس)
 
پس از آن که یک جراح پلاستیک مقیم لندن به نام دکتر ایهام ال ایوبی در صفحه اجتماعی توئیتر با انتشار دو تصویر از جنیفر لوپز ، علائم جراحی پلاستیک را در او نشان داد، این خواننده در جوابی، این ادعا را رد کرد. او در صفحه خود نوشت: آقا عذرمی خواهم، ولی من هرگز هیچ گونه جراحی پلاستیک از هیچ نوعی نداشته ام. دکتر ال ایوبی جراح پلاستیک و لیزر با عکسی از این خواننده نوشته بود این عکس ها از قبل و بعد جنیفر لوپز، علائم بسیاری از جراحی پلاستیک را در وی نشان می دهد- او به طور طبیعی زیباست ولی اکنون بسیار فوق العاده شده است.
 

 

آیا جنیفر لوپز عمل زیبایی کرده است؟ (+عکس)

 در تصویر اول جنیفر آرایشی ندارد ولی در تصویر دیگر صورت او بسیار ماهرانه برنز شده و آرایش زیادی در چشم داشته و از برق لب استفاده کرده است.این پزشک پس از آنکه هوادارن جنیفر لوپز او را سرزنش کردند و حتی برخی از آنها او را “پزشک قلابی خواندند، این مطلب را از صفحه خود برداشته است.
 

 

آیا جنیفر لوپز عمل زیبایی کرده است؟ (+عکس)

او همچنین عذرخواهی خود را نسبت به لوپز نوشت : جی لو (مخفف نام جنیفر لوپز) عزیز، امیدوارم عذرخواهی صمیمانه مرا برای این مطلب اشتباهی بپذیرید، این مطلب بدون اطلاع من توسط دستیارم منتشر شده بود همچنین در ادامه نوشت:شما به طور طبیعی زن زیبایی هستید، برخی اوقات آرایش زیرکانه می تواند برخی از خصوصیات چهره را کمی تغییر داده و زیباتر کند.