پارس ناز پورتال

موبایل هوشمند 8 هسته‌ ای با قیمت زیر 300 دلار (عکس)

موبایل هوشمند 8 هسته‌ ای با قیمت زیر 300 دلار (عکس)
شرکت تایوانی BungBungame از ساخت مدل اولیه گوشی هوشمند جدیدی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید خبر داده است در نهایت با قیمت کمتر از ۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.این گوشی هوشمند هم‌اکنون با نام Project S شناخته می‌شود و قرار است امکانات متفاوتی در آن عرضه شود تا این محصول از مدل‌های مشابه در بازار متمایز گردد.
 


Project-S مدل اولیه این گوشی هوشمند پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای دارد که شامل ۳ گیگابایت رم می‌شود و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند نمایشگر WQHD را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. باید گفت که این استاندارد نمایشگر معمولا برای لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای رایانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش‌بینی شده است که نمایشگر لمسی این گوشی هوشمند پیشرفته ۵٫۸ اینچی است.

 بدنه این گوشی هوشمند از جنس آلومینیوم و شیشه ساخته شده است و اسپیکرهای استریو آن به صورت مخفی در زیر بدنه قرار داد و در کنار آن بلندگو و میکروفون هم دیده می‌شود. لازم به ذکر است که آرم شرکت BungBungame از مدل نهایی این محصول حذف شده است و روی بدنه این نام دیده نمی‌شود. این گوشی هوشمند ورودی microUSB دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به سه میکروفون هوشمند برای ذخیره صدا، جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری، ورودی حافظه microSD تا ۶۴ گیگابایت و ورودی میکرو سیم‌کارت اشاره کرد.