پارس ناز پورتال

انتقاد ناسا از بیانسه بدلیل موزیک ویدیوی جدید! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
انتقاد ناسا از بیانسه بدلیل موزیک ویدیوی جدید! (عکس)
مقامات ناسا استفاده از جلوه های صوتی مربوط به فاجعه شاتل چلنجر ۱۹۸۶ را در موزیک ویدئوی جدید بیانسه با نام XO را محکوم کرده و از آن بشدت انتقاد کردند آنها گفتند که نباید هیچ یک از جلوه ها و خاطره های ان حادثه اینگونه مبتذل شود و بی اهمیت جلوه داده شود!  یک مقام ناسا به محض انتشار این ویدئو اعلام کرده که این یک نقص عمده در این موزیک ویدئو است و نشانه ای از بد عمل کردن است. آژانس فضایی ایالات متحده آمریکا در بیانه ای از جانب خود و خانواده های ۷ تن از افرای که جانشان را در ان حادثه از دست دادند  ،از عملکرد این ستاره پاپ انتقاد کرده است.
 
 
 
این شاتل فضایی در سال ۱۹۸۶ در هنگام برخاستن از زمین دچار حادثه ی انفجار شد و این شاتل به چند قسمت تقسیم شد و تمام خدمه آن نیز جانشان را از دست دادند.ناسا در بیانه خود اورده است: حادثه چلنجر بخشی از تاریخ ماست و یادآور غم نگیزی برای ماست و نشان می دهد که چقدر اکتشافات فضایی مهم و خطرناک هستند و به هیچ وجه نباید به ابتذال کشیده شوند و بی اهمیت جلوه داده شوند. ما از تمامی میراث خود و فضانوردانی که جانشان را در این راه از دست داده اند درس می گیرم تا بتوانیم به ارتفاعات و اکتشافات جدید در جهان دست یابیم.
 
خانم راجر همسر فرمانده اصلی چلنجر می گوید با دیدن این بخش کوتاه در این موزیک ویدئو بسیار متاثر و نا امید شده است که توصیف عاطفی آن بسیار دشوار است.بیانسه نیز در بیانه ای اعلام کرده است: قلب من برای خانواده های این افراد که عزیزانشان را در فاجعه چلنجر از دست دادند به درد امده است. این اهنگ با صمیم قلب به شما که عزیزانتان را از دست دادید تقدیم می شود و به ما یاداوری می کند که چیز غیر منتظره ای رخ داده است. در ابتدای این ویدئو یک جلوه صوتی بکار گرفته شده است که به منظور ادای احترام به قربانیان این حادثه تلخ بوده است.