پارس ناز پورتال

عکس جنجالی نیمه عریان لیدی گاگا در تبلیغات ورساچه!

عکس جنجالی نیمه عریان لیدی گاگا در تبلیغات ورساچه!
 
لیدی گاگا به تازگی مدل تبلیغاتی کمپانی مشهور Versace شده است که اولین فتوشات تبلیغاتی وی برای این کمپانی منتشر شده. لیدی گاگا از شهرت بسیاری برخوردار است و بخش عمده شهرت او به دلیل نوع خاص پوشش و آرایش اوست. اخیرا تصویری از لیدی گاگا منتشر شده است که او را در حال تبلیغ برای برند ورساچه نشان میدهد.
 

عکس جنجالی نیمه عریان لیدی گاگا در تبلیغات ورساچه!

از آنجایی که این خواننده هالیوودی علاقه زیادی به خودنمایی و خاص بودن دارد، برای تبلیغ شلوار و کمربند ورساچه به صورت نمیه برهنه جلوی دوربین عکاسان قرار گرفت. تبلیغاتی که وی در آن حضور دارد مربوط به اجناس برند ورساچه است. گفته میشود لیدی گاگا آشنایی نزدیکی با دوناتلا ورساچه دارد. این تبلیغات مربوط به اجناسی است که در بهار 2014 روانه بازار خواهد شد.

طراح و صاحب برند معروف 58 ساله  ورساچه میگوید : باعث افتخار ماست که لیدی گاگا در کمپین تبلیغاتی بهاره ما حضور دارد. او همانند یکی از اعضای خانواده من است و دوستی نزدیکی با وی دارد. زیبایی های طبیعی او جلوه خاصی به محصولات ما خواهد بود. لیدی گاگا نیز در پیامی از طراحان ورساچه به خاطر طراحی لباسها و جواهراتی که او در اجراهایش استفاده میکند تشکر ویژه ای داشته است. خانم دوناتلا ورساچه صاحب امتیاز 20 درصد کل کمپانی ورساچه است. او از زمانی که برادرش کشته شده است مدیریت این برند معروف جهانی را به عهده دارد.

 
 
منبع:پرداد