پارس ناز پورتال

مشکلات لنگ درازترین دختر جهان (عکس)

مشکلات لنگ درازترین دختر جهان (عکس)

برخی بر این باورند که دختر روسی به نام اناستازیا  با درازی پا حدود 1 مترو 73 سانتی متر لنگ دراز ترین دختر دنیاست.اما اخیرا خانمی در بریتانیا پیدا شده که مدعیست پاهای او 12 سانتی متری از او بلند تر است.

 

خانم الکساندرا  روبرتسون اهل بلک پول بریتانیا می گوید درازی پاهای او حدود یک مترو 86 سانتی متر است.الکساندرا در رشته موسیقی تحصیل می نماید.او می گوید شاید سال اینده لنگ درازترین دختر دنیا لقب بگیرم.

 

اما هر چه هست او توانسته در ناحیه بلک پول جایزه لنگ درازترین دختر 18 ساله را از ان خود نماید.پاهای دراز او هر چند برخی مواقع برایش سودمندند اما مشکلاتی را هم برایش بوجود اورده اند.به گزارش پارس ناز او می افزاید من تصور می کنم گاهی اوقات مردان هم به من خیره می شوند و از من وحشت دارند هرچند همیشه اینطوری نیست.

مشکلات لنگ درازترین دختر جهان (عکس)

برخی از افراد از من می پرسند اهل بسکتبالی من در جوابشان سری تکان می دهم و می گویم خیر.فقط پاهایم مرا قدبلند نموده است و گرنه سایر اندام بدنم اینطوری نیست.الکساندرا در ادامه می گوید لنگ درازی در خانواده ما موروثی است خواهر بزرگترم لورنا ریکرافت 33 ساله هم قدی مشابه من دارد.

 

مشکل عمده من پیدا کردن لباس در حد و اندازه های من است.وقتی پای شما یک مترو 86 سانتی متر باشد در پیدا کردن لباس به اندازه سایز خودتان با مشکل مواجه می شوید.

 

اختصاصی پارس ناز

 

مطالب مرتبط :

 

 عکس های دیدنی از بلند‌ قدترین زنان جهان

 

 این دختر 19 ساله عجیب پا گنده ترین دختر جهان شد +عکس

 

 پاگنده ترین انسان دنیا را ببینید + تصاویر