پارس ناز پورتال

عکس های زیباترین زنان سال 2024

عکس های زیباترین زنان سال 2024

عکس هاي زيباترين زنان سال 2024 به انتخاب هاليوود بوز.مجله تفريحي هاليوود بوز هر ساله طي يک نظرسنجي از ميان کاربرانش زيباترين زنان جهان را در اواخر ماه دسامبر انتخاب مي کند و در 14 دسامبر نتيجه نظرسنجي را انتشار ميکند.

 

امسال اين رسانه ادعا کرده که بالغ بر 4 ميليون نفر در اين نظر سنجي که از طريق شبکه هاي اجتمايي صورت گرفته است شرکت کرده اند و نفر اول اين ليست غريب به 1 ميليون راي را به خود اختصاص داده است.

 

بيشترين مردمي که در اين نظر سنجي شرکت کرده اند از کشورهاي (به ترتيب): ايالات متحده امريکا ،انگلستان ،کلومبيا ،کانادا ،فرانسه ،المان ،تونس ،مکزيک ،اسپانيا ،عربستان سعودي ،عراق ،ايتاليا ،هند و در اخر ترکيه بوده اند که بيشترين ارا توسط مردمان اين کشورها بوده است و همچنين 59% شرکت کنندگان زن و 41% ان مرد بوده اند.

 

طبق سال هاي گذشته مجله hollywood buzz در نظرسنجي جديدش از بين ستاره هاي زن دنيا، 30 نفر از زيباترين آنها را در ليست قرار داده است.نفر اول اين ليست، هنرمند با تجربه مونيکا بلوچي است و همچنين مريم اوزرلي در جايگاه ششم قرار گرفته است.

 

بدنيست که بدانيد معيار اين سايت براي انتخاب زيباترين زنان دنيا تنها زيبايي چهره نيست بلکه معيارهاي اصلي اين نظرسنجي عبارت اند از:قوي ترين، باهوش ترين، بانفوذترين، محبوب ترين، جذاب ترين و زيبا ترين، زنان موفق در سال 2023 تا 2024

 

ليست زيباترين زنان جهان در سال 2024 به اين ترتيب است :

 

1- مونيکا بلوچي : بازيگر ايتاليايي که به خاطر بازي هاي فوق العاده زيبا و زيبايي مسحور کننده اش معروف است، مونيکا با بازي در فيلم سينمايي ماتريکس وارد محبوبيت بين المللي شد، اين بازيگر که به خاطر زيبايي طبيعي اش زبان زد است يکي از پرقدرتمنترين زنان دنيا محسوب ميشود و ناگفته نماند که اين بازيگر ايتاليايي اکنون 48 سال سن دارد، مونيکا جايگاه اول ليست را به خود اختصاص داده و بيش از يک ميليون را اورده است.

عکس های زیباترین زنان سال 2024

2- کيت اپتون : مانکن زيباروي امريکايي، که بيشترين شهرتش به خاطر زيبايي طبيعي و چهره کلاسيکش است طوري که چهره او ياداور دهه 40 و 50 است و اغلب مردم امريکايي به او عنوان مرلين مونرو را داده اند، کيت در اين ليست نفر دوم است و نزديک به 700 هزار راي اورده است.

 

بیشتر بخوانید : زیباترین زنان جهان در سال 2024 | از مارگو رابی تا فحریه اوجن

 

عکس های زیباترین زنان سال 2024

3- آنجلينا جولي : بازيگر زيبا روي هاليوود که قدرتمندترين زن جهان ناميده شده وي در اين ليست رتبه 3 را به خود اختصاص داده و نزديک به 500 هزار راي را کسب کرده است، جالب است که بدانيد انجلينا جولي در سال 2024 رتبه اول اين ليست بود، انجلينا امسال رتبه سوم ليست است.

عکس های زیباترین زنان سال 2024

4- آيشواريا رای : زاده ؟ نوامبر؟؟؟؟ در منگلور بازيگر سينماي هندي و دختر شايسته در سال ؟؟؟؟ است. آيشواريا راي در منگالور در جنوب هند، در ايالت کارناتاکا به دنيا آمد. پدر او مهندس دريانوردي و مادرش نويسنده بود. نياکان او از مردم بونت بنگلور بودند. خانواده او پيش از تولدش به بمبئي مهاجرت کردند.

آيشواريا رای ،عکس های زیباترین زنان سال

5- ايرينا شايک : زاده ؟ ژانويه ؟؟؟؟ در يمانژلينسک، شوروي يک مانکن اهل روسيه است. او از سال ؟؟؟؟ تا ؟؟؟؟ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت.او نامزد کريستيانو رونالدو بود و جدا شد.

 

بیشتر بخوانید : زیباترین زنان جهان از نظر علمی چه کسانی هستند؟

 

ايرينا شايک زیباترین زنان سال

6- مريم اوزرلی : مريم اوزرلي در ؟؟ اوت ؟؟؟؟ از پدري ترک به نام حسين و مادري آلماني به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و يک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسيقي جاز مي‌نوازد.

 

مريم درس بازيگري را در شاوشپيل‌اشتوديو فرزه در هامبورگ خوانده‌‌است. به گزارش پارس ناز معروف‌ترين نقش‌آفريني او در نقش خرم سلطان در سريال تاريخي حريم سلطان به وقوع پيوسته‌است. او در سال ؟؟؟؟ به خاطر همين نقش‌آفريني برنده؟ جايزه؟ پروانه؟ طلايي بهترين بازيگر زن شد.

مريم اوزرلی زیباترین زنان سال

7- شارليز ترون : شارليز ترون در تاريخ ؟ اوت ؟؟؟؟ در مزرعه اي خارج از روستاي بنوني آفريقاي جنوبي که يکي از روستاهاي کوچک نواحي ژوهانسبورگ است متولد شد.

شارليز ترون زیباترین زنان سال

8- امبر هرد : با نام اصلي امبر لارا هرد به انگليسي: Amber Laura Heard زاده ؟؟ آوريل ؟؟؟؟در شهر آستين، تگزاس مي‌باشد.وي مدل و بازيگر سينما است و نخستين فعاليت او در سال ؟؟؟؟ با بازي در برنامه تلويزيوني سي دبليو تلويژن شو آغاز شد.

9- ريحانا : زاده؟؟ فوريه؟ ؟؟؟؟ که با نام هنري اش ريانا شناخته ميشود خواننده؟ ، طراح مد و مانکن اهل باربادوس است که در سنت مايکل بارادوس به دنيا آمد. او فعاليت خود را در نتيجه با ملاقات تهيه کننده موسيقي به نام ايوان روجرز در اواخر سال ؟؟؟؟ آغاز کرد.

 

بیشتر بخوانید : زیباترین فوتبالیست زن جهان + بیوگرافی آنا ماریا مارکوویچ و عکس

 

10- اسکارلت جوهانسون : زاده ؟؟ نوامبر ؟؟؟؟ در نيويورک بازيگر و خواننده؟ معروف آمريکايي دانمارکي تبار است. مادر او يک يهودي اشکنازي است و او خود را يک يهودي مي‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دريافت جايزه بهترين بازيگر گوي طلايي شده‌است.

 

اسکارلت جوهانسون در سال 2013 براي بار دوم توسط مجله اسکواير به عنوان جذاب ترين زن زنده دنيا انتخاب شده است. اسکارلت در سال 2006 نيز اين عنوان را بدست آورده بود.اولين زني است که دوبار در مجله اسکواير به عنوان جذاب ترين زن دنيا انتخاب شده است.

11- مگان فاکس : زاده ؟؟ مه ؟؟؟؟ مدل و بازيگر آمريکايي است. حرفه بازيگري و مانکني براي فاکس از زماني آغاز شد که او توانست چندين جايزه مختلف را بين مدل‌هاي آمريکايي در سال ؟؟؟؟ بدست آورد.او کار بازيگري را با فيلم تعطيلات در آفتاب آغاز کرد.

مگان فاکس زیباترین زنان سال

12- آدريانا ليما : زاده ؟؟ ژوئن ؟؟؟؟ مدل برزيلي است که بيشتر شهرتش را در سال ؟؟؟؟ به عنوان مدل ويکتوريا سکرت آنجل و لوازم آرايشي ميبلين بدست آورد. در سن ؟؟ سالگي در مسابقه فورد او توانست جايگاه اول بهترين مدل برزيل را بدست آورد و در همان سال در بخش بهترين مدل جهان توانست جايگاه دوم را کسب کند.

آدريانا ليما زیباترین زنان سال

13- هالی بری : زاده ؟؟ اوت ؟؟؟؟ بازيگر زن آمريکايي است. او تاکنون توانسته است جوايز امي و گلدن گلوب را تصاحب کند و تنها زن سياه‌ پوستي‌ است جايزه بهترين بازيگر را دريافت کرده است.به گزارش پارسناز او در سال ؟؟؟؟ به خاطر بازي در فيلم ‏Monster’s Ball‎ جايزه اسکار را نيز دريافت کرده‌است.

 

بیشتر بخوانید : 10 زیباترین زنان مسلمان جهان در سال 2024

 

14- اوا مندس : يک بازيگر، مدل و خواننده کوبايي – آمريکايي است.درسال ؟؟؟؟، در نظرخواهي که انجمن جراحان زيبايي دندان در آمريکا از متخصصان اين رشته انجام داد، لبخند مندس با کسب راي ؟؟ درصد نظرخواهان به عنوان بهترين لبخند انتخاب شد.

اوا مندس زیباترین زنان سال

15- ميراندا کر : زاده ؟؟ آوريل ؟؟؟؟) مانکن استراليايي است. او يکي از مانکن‌هاي معروف ويکتوريا سيکرت است.ميراندا در سال ؟؟؟؟ با هنرپيشه معروف هاليوودي، اورلاندو بلوم ازدواج کرد. اين دو اکنون صاحب پسري به نام فيلين هستند.

ميراندا کر زیباترین زنان سال

16- کتی پری : زاده؟ ؟؟ اکتبر ؟؟؟؟ که با نام کِيتي پري به انگليسي: Katy Perry شناخته مي‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازيگر اهل آمريکا است. او همراه با موسيقي گاسپل موسيقي مربوط به دين، فرنگ وباورهاي مسيحيت بزرگ شده است.

کتی پری زیباترین زنان سال

17- آماندا سايفرد : زاده ؟ دسامبر ؟؟؟؟ بازيگر و خواننده آمريکايي است.وي فعاليت‌هاي هنري خود را از سن ؟؟ سالگي بعنوان يک کودک مدل آغاز کرد و در سن ؟؟ سالگي شروع به بازيگري کرد.به گزارش پارس ناز وي فارغ‌التحصيل از دانشگاه فوردهام نيويورک مي‌باشد.

 

بیشتر بخوانید : لیست جدید زیباترین و جذاب ترین مردان جهان | از تونی مفهود تا زین مالک

 

18- اوليويا وايلد : زاده ؟؟ مارس ؟؟؟؟ مدل و بازيگر آمريکايي ايرلندي تبار سينما و تلويزيون است.اين بازيگر گياهخوار بوده و عضو جامعه گياهخواران آمريکا است.

19- ميلا کونيس : زاده ؟؟ اوت ؟؟؟؟ در چرنيوتسي، اوکراين بازيگر آمريکايي است.

20- کريستن استوارت : زاده ؟ آوريل ؟؟؟؟ بازيگر آمريکايي سينما و تلويزيون است.

21- کيم کارداشيان : زاده؟ ؟؟ اکتبر ؟؟؟؟ در آمريکا شخصيت تلويزيوني، مدل، بازيگر، بازرگان و شخصيت مطرح دنياي رسانه و سرگرمي اهل آمريکا مي‌باشد.

 

بیشتر بخوانید : جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن و مرد جهان در سال 2024

 

کيم کارداشيان زیباترین زنان سال

22- جنيفر لارنس : زاده ؟؟ اوت ؟؟؟؟) بازيگر فيلم و سريال آمريکايي است.

جنيفر لارنس زیباترین زنان سال

23- تيلور سوئيفت : زاده؟ ؟؟ دسامبر ؟؟؟؟ خواننده و ترانه‌سراي اهل آمريکايي است.به گزارش پارس ناز او در شهر ويوميسيتگ پنسيلوانيا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگي براي پيشرفت در موسيقي کانتري به نشويل تنسي نقل مکان کرد.

تيلور سوئيفت زیباترین زنان سال

24- هيفا وهبی : زاده ؟؟ مارس 1972 خواننده مدل و بازيگر لبناني است که در دنياي عرب با برگزيده شدن در مقام دوم دختر شايسته لبنان به شهرت رسيد و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن وقتشه خوانندگي را آغاز کرد.

هيفا وهبی

25- بيانسه : زاده ؟ سپتامبر ؟؟؟؟ خواننده و بازيگر آمريکايي سبک آر اند بي است.

 

بیشتر بخوانید : زیباترین بازیگران زن ایرانی vs زیباترین بازیگران زن ترکیه ای

 

26- کانديس سوانپوئل : متولد آفريقاي جنوبي است وي در ؟؟ اکتبر سال ؟؟؟؟ متولد شده و هم اکنون يکي از مدل هاي ويکتوريا سکرت است و با او همکاري مي کند .به گزارش پارس ناز او از سن پايين و از ؟؟ سالگي مشغول به اين حرفه شد.و کمپاني ويکتوريا سکرت او را به شهرت رساند.

کانديس سوانپوئل زیباترین زنان سال

27- جسيکا آلبا : زاده؟ ؟؟ آوريل ؟؟؟؟ بازيگرسينما و تلويزيون آمريکايي است.

28- آن هاتاوی : زاده؟ ؟؟ نوامبر ؟؟؟؟ بازيگر آمريکايي است.

29- ديپيکا پادوکن : متولد ؟ ژانويه ؟؟؟؟ شغل مدل و بازيگر سوپر استار باليوود مي باشد.

30- فن بينگ بينگ : متولد 1981 سپتامبر 16بازيگر زن چيني، خواننده و توليد کننده است.او در چينگدائو متولد شد اما در Yantai بزرگ شد. او براي اولين بار در ليست 50 اکثر مردم زيبا در چين در سال 2010 توسط روزنامه پکن قرار گرفت.

فن بينگ بينگ زیباترین زنان سال

 

اختصاصی پارس ناز