پارس ناز پورتال

بازیگر معروف نفیسه روشن با لباس و آرایش هندی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
بازیگر معروف نفیسه روشن با لباس و آرایش هندی + عکس
 
نفیسه روشن  بازیگر زیبا و محبوب ایرانی تصویری از خود با لباس هندی در اینترنت قرار داده که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.بیوگرافی نفیسه روشن : متولد اردیبهشت 1361 در محله باغ صبا تهران است. فعالیت هنری اش را از سال دوم دبیرستان با ایفای نقش در تئاتر ” بسوی سعادت ” آغاز نمود که در این اولین تجربه ، موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید. همراه با ادامه تحصیل به فعالیت هنری اش ادامه داد و پس از ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی و طی یک دوره کلاس بازیگری ، بصورت جدی پا به عرصه تصویر گذاشت .
 

 

بازیگر معروف نفیسه روشن با لباس و آرایش هندی + عکس
 
شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد . در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .

پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید ، وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند . بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شده است طی این سالها پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.
 
 
نامه نیوز