پارس ناز پورتال

بیوگرافی مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم

اولین تجربه مرجان محتشم تلویزیونی‌ اش به سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌ دوست برمی‌گردد.اما چندان شهرت او به خاطر ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو «خانوم کوچیک» بوده‌ است.مدتی قبل گفت و گو ای از مرجان محتشم منتشر شد که از مسئولین فیلمسازی گله مند بود.

 

بیوگرافی

مرجان محتشم متولد « 13 اسفند 1348 » در استان تهران است.او برای اولین بار و به طور حرفه‌ای سال «1376» با سریال /بهشت گمشده/ به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد.

بیوگرافی مرجان محتشم

او با نارضایتی گفت :

کسانی در سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران قدرت کاذب بدست آوردند که لیاقت ماندن در این عرصه را نداشتند و برخی که مردم دوستشان دارند از صحنه حذف میشوند در واقع یکسری قربانی ماندگاری گروه دیگر می شوند.

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم با بیان این که من نان موقعیتم را نخوردم افزود من در اوج موقعیت کاری ام در گفت و گو های مکرر بیان کردم که به صورت مداوم کار نخواهم کرد، به خاطر این که به هر قیمتی حاضر نیستم در عرصه سینما باشم با این که عاشق کارم هستم.

بیوگرافی مرجان محتشم

این بازیگر فضای سینما و نحوه انتخاب شدن بازیگران برای نقش‌های سینمایی را خاطر کناره‌گیری‌اش از بازیگری عنوان کرد.مرجان محتشم آخرین بار در دو تله‌ فیلم محصول سال 87 بازی کرد و پس از آن دیگر در هیچ نقشی ظاهر نشد.

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم سال 1391 با یک بیماری سخت «ناراحتی کلیوی» دست و پنجه نرم می کرد و در حالی‌که در تامین هزینه های درمان خود با مشکل مواجه شده بود گفت من حتی از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می کنم.