پارس ناز پورتال

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

مجموعه : دکوراسیون
مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

سینی در خانه استفاده بسیاری دارد. یادم هست کودک که بودم، مادرم خاله ای داشت و برای هر مناسبتی به خانه هرکسی که می رفت، برایشان سینی هدیه می برد. دیگر همه پیش از باز کردن کادو می دانستند که داخل جعبه باریک تزئین شده یک عدد سینی دسته‌دار فلزی قرار دارد. شاید آن زمان با خود می گفتیم در یک خانه مگر چند تا سینی لازم است؟ اما اکنون می گوییم هر خانه باید تعداد زیادی سینی داشته باشد. البته منظورمان بیشتر سینی های چوبی و حصیری است، نه آن سینی های فلزی با نقش و نگارهای قدیمی.

سینی علاوه بر آشپزخانه، در دیگر اتاق های خانه هم مورد استفاده دارد. روی میز جلوی مبل به عنوان زیر گلدانی، جلوی آینه اتاق خواب، به عنوان جای عطر و ادکلن ها، در اتاق کودکان، به عنوان قاب و … برای اینکه بدانید با یک سینی ساده چه کارها که نمی توان کرد با ما همراه باشید.پس از یک هفته طولانی و خسته کننده، می توانید آخر هفته در تختخواب خود صبحانه را میل کنید. برای اینکه صبحانه شیکی برای خود مهیا کنید، باید یک سینی شیک داشته باشید. خودتان را حسابی تحویل بگیرید، فنجان چای داغ و کیک به همراه یک گلدان کوچک و چند شاخه گل تازه را داخل سینی بگذارید و در تخت، صبحانه تان را میل کنید.

 

چکمه های باغبانی برای قرار گرفتن در گوشه بالکن یا حیاط به یک جای مخصوص و البته زیبا نیاز دارند. یک سینی باریک و بزرگ انتخاب کنید. داخل آن را با سنگ های رنگی و تقریبا یک اندازه پر کنید و چکمه های گلی و کثیف را در آن قرار دهید تا خشک شود.

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

برخی از میزهای جلوی مبل پارچه ای و نرم هستند و به سبک عثمانی طراحی می شوند.  این میزها برای قرار دادن پا روی آنها بسیار مناسب هستند اما نمی توان وسایل پذیرایی را به راحتی روی آنها قرار داد. به طور مثال، فنجان چای به راحتی روی این میزها قرار نمی گیرند. به همین دلیل می توانید از سینی ها شیک برای تزئین و قرار دادن وسایل استفاده کرد.

 مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

وسایل آشپزی  در کنار گاز را می توان درون یک سینی چوبی یا حصیری قرار داد تا نظم زیادی بگیرند. برای افزودن به زیبایی سینی و دیده شدن آن نیز می توانید از تخته های چوبی گوشت‌خوردکنی استفاده کنید.

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

آن سینی های دسته‌دار فلزی بالاخره در اینجا به کار آمدند. می توانید آنها را روی میز کنار تخت قرار دهید و داخل آن نیز گلدان، آباژور یا … قرر دهید.

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

اگر انواع سینی های مختلف در جنس، طرح و رنگ های متنوع دارید چرا آنها را داخل کابینت مخفی کرده اید. آنها را بیرون بیاورید و به عنوان آثار هنری تزئینی روی دیوار آشپزخانه در کنار یکدگیر نصب کنید.

 مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

سینی هایی که دیواره دارند را می توان به عنوان جعبه بدون در برای نگهداری زیورآلات و وسایل تزئینی استفاده کرد. کف سینی پارچه زیبا پهن کنید و داخل آن جعبه های گرد و چهارگوش جواهرات یا زیورآلات خود را قرار دهید.

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

اگر کابینت های آشپزخانه کم هستند و فضای کافی برای قرار دادن همه ظروف ندارید، آنها را داخل یک سینی چوبی بزرگ و زیبا روی هم بچینید تا علاوه بر اینکه جنبه تزئینی پیدا کنند، کاملا هم دم دست باشند.

 مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

در داخل دستشویی یا حمام نیز می توان از سینی کمک گرفت. ادکلن، ژل اصلاح، افتر شیو، گوش پاک کن و … را می توان با نظم در کنار هم داخل یک سینی قرار داد. برای اینکه منظم تر و زیباتر دیده شوند، می توانید از گلدان گلی در کنار آن نیز کمک بگیرید.

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

در حمام نیز می توانید برای قرار دادن شامپو، صابون، شامپوی بدن و حتی شمع های تزئینی از سینی استفاده کنید. البته این سینی مخصوص وان حمام طراحی شده است و با دسته هایی که دارد، می توان آن را در طول وان حرکت داد.

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس

از سینی های چوبی بلااستفاده می توانید به عنوان پانلی برای چسباندن مجموعه پروانه های فرزند خود استفاده کنید.

مدل تزیین خانه با سینی!! عکس