پارس ناز پورتال

وحشت عجیب این خانم از روزنامه‌ + عکس

وحشت عجیب این خانم از روزنامه‌ + عکس
این زن می‌گوید 25 سال است که از بیماری «کلوفوبیا» یا «وحشت از روزنامه» رنج می‌برم به طوری که حتی نمی‌توانم به روزنامه نگاه کرده، آن را بو یا لمس کنم. وقتی هم برای خرید به فروشگاهی می‌روم سعی می‌کنم تا جایی که امکان دارد از دکه فروش روزنامه‌ها دور باشم.دیان فیری‌ لاو شهروند 49 ساله اهل «روچستر» انگلیس می‌گوید وحشتش از روزنامه‌ به حدی زیاد است که حتی نگاه کردن به آن نیز برایش دشوار است.
 

 
«فیری‌لاو» افزود: حتی نمی‌توانم به کسی که روزنامه در دست دارد نزدیک شوم و در صورت نزدیک شدن چنین فردی به من از او فرار می‌کنم. یک زمانی، تنها وقتی دست به روزنامه می‌زدم که مطمئن بودم بلافاصله می‌توانم دست‌هایم را بشویم اما الان حتی نمی‌توانم به آنها نگاه کنم.فیری‌لاو در توصیف شدت ترس خود می‌گوید: احساس خوبی به روزنامه ندارم. وقتی دستم به روزنامه می‌خورد احساس می‌کنم پوستم دارد کنده می‌شود.
 
حتی نمی‌توانم بوی آن را تحمل کنم چرا که بوی تند و به خصوصی دارد.فیری‌لاو در ادامه گفت: این مشکل ریشه در کودکی‌ام دارد. وقتی بچه بودم مادرم با روزنامه بر سر پدرم می‌زد. اگرچه او این کار را به شوخی و کاملا دوستانه انجام می‌داد اما این مسئله مرا نگران می‌کرد و همین باعث شد که از 25 سال پیش از روزنامه ترس داشته باشم.