پارس ناز پورتال

زنان گاوچران مکزیکی + عکس

زنان گاوچران مکزیکی + عکس
منظره زیبایی از ایالت سونارو در شمال مکزیک، محل زندگی گاوبازهای ‘کروز دیابلو’.ماریا رمیرز مونتویا برای درگذشتگان خود دعا می کند. سگارا می گوید که بعد از سال ها رفتن به این مناطق، موفق شده اعتماد اهالی هوساباس را جلب کند تا سرانجام او را به خانه های خود راه دادند.گاوباز های زن اگرچه به تعداد گاوبازهای مرد نیستند، ولی همان کارهای گاوبازهای مرد را انجام می دهند، مثل رد کردن گله گاو از میان مناطق کوهستانی این منطقه وسیع.
 


سگارا می گوید که در خانه های آنها زندگی کرده و طوری از زندگی روزمره آنها عکس گرفته تا جزئیات آن را نشان بدهد، مانند اینکه برای شروع سفر،‌ در خانه های خود انتظار می کشند.سگارا برای اولین بار در سال ۱۹۸۳میلادی زمانی که در آریزونای ایالات متحده آمریکا زندگی می کرد، از ده هوساباس دیدن کرد.او آن قدر تحت تاثیر مناظر این ناحیه شمال مکزیک قرار گرفت که به خود قول داد دوباره به آنجا بازگردد. بیست سال از اولین سفرش به این منطقه گذشت تا پروژه خود را کامل کند.
 

زنان گاوچران مکزیکی + عکس

سگارا می گوید که آنها خیلی سخت کار می کردند ولی هیچ وقت شکایت نمی کردند.ساکنان ‘هوساباس’ گاوبازها را در روز تعطیل سرگرم می کنند. ساگار می گوید: زیبایی غرب همیشه برای من جالب بوده است. من کتاب های زیادی در باره گاوبازها مطالعه کردم، ولی وقتی اینجا با گاوبازهای مکزیکی بودم همه چیز با آنچه در کتابها بود متفاوت بود. همه چیز جالب تر یود.
 

زنان گاوچران مکزیکی + عکس
 

زنان گاوچران مکزیکی + عکس