پارس ناز پورتال

مهران غفوریان برادر خانم هومن برق نورد شد! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
مهران غفوریان برادر خانم هومن برق نورد شد! (عکس)
 

سریال تلویزیونی روزهای بد، در به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام به سفارش گروه فیلم و سریال عید نوروز 93 شبکه سه برای پخش در  تولید می شود و مهران غفوریان، مهران رجبی و لاچین دربندی آخرین بازیگرانی هستند که به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. تصویربرداری این سریال به تازگی در مدرسه ای در ازگل آغاز شده است و گروه تولید تا دو هفته دیگر در این لوکیشن ضبط تصاویر را پیگیری خواهند کرد.

«روزهای بد به در» به نویسندگی برزو نیک نژاد مضمونی کمدی دارد و داستان آن درباره اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده اش برنامه ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مساله باعث می شود تا برنامه ریزی خانواده به هم بریزد، اما همه آنها دست به دست هم می دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

در این سریال مهران رجبی و مریم امیرجلالی، اردشیر و منور سرایدار و زن سرایدار هستند. هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه و محمدرضا شیرخانلو به ترتیب نقش پرویز، اکبر و محمدرضا نقش سه پسر خانواده را ایفا می‌کنند و مهران غفوریان هم در نقش نادر برادرزن پرویز ظاهر شده است. مهرناز بیات، غلامرضا نیکخواه و امیررضا میرآقا دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضورشان در «روزهای بد، در» قطعی شده بود.