پارس ناز پورتال

قاتل دانشجوی ایرانی در ایتالیا پیدا شد +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
قاتل دانشجوی ایرانی در ایتالیا پیدا شد +عکس

براساس آخرین تحقیقات پلیس مشخص شده است، دختر دانشجوی ۲۹ ساله ایرانی‌ مهتاب ساوجی توسط ۲ هم‌خانه خود به قتل رسیده و دلیل این قتل تا کنون قصد تغییر منزل توسط مقتول عنوان شده است.پس از بررسی‌ها و تحقیقات بسیار پلیس ایتالیا درباره عامل یا عاملین قتل مهتاب ساوجی، دختر ایرانی که در آکادمی بررا میلان و در رشته هنر مشغول به تحصیل بود، روز گذشته قاتلان وی شناسایی شدند.

 تحقیقات پلیس نشان می‌دهد مرگ در میلان در منزل شخصی‌،روز ۲شنبه گذشته در ساعت ۱۴ به روش خفگی توسط بالش رخ داده و سپس پیکر بی‌ جان مقتول در یک چمدان تا ونیز حمل شده است.تحقیقات از آنجایی شروع شد که یک هفته پیش یکزن پیش‌خدمت۳۰ ساله ودیگریمرد ۲۸ ساله دربان هتل به عنوان هم‌خانه‌های مهتاب ناپدید شدن وی را به پلیس گزارش دادند.

پلیس ایتالیابه خاطر وضعیت نامناسب جسد هنگام پیدا شدن به ایرانی‌ها مظنون بود و اینکه شاید “مهتاب ساوجی”در یک ماجرای عشقی کشته شده است. اما با تحقیقات گسترده از خط موبایل مهتاب و با استفاده از فیلم‌های گرفته شده توسط دوربین‌های ایستگاه قطار مرکزی ونیز مشخص شد همین ۲ فرد قاتلان دختر دانشجو هستند. این زوج قاتل پس از به قتل رساندن مهتاب ساوجی جسد مقتول را در یک چمدان گذاشته و اول تا لکو و بعد تا ونیز حمل کرده اند.

قاتل دانشجوی ایرانی در ایتالیا پیدا شد +عکس

بر اساس شهادت رانندهٔ تاکسی‌ای که این زوج قاتل را به مقصد رسانده بود این افراد از ایستگاه قطار تا نزدیکی این کانال آب – در خیابان قبرس ونیزبه همراه چمدان بسیار سنگین که مسیر کوتاهی است در کمال ناباوری۵۰۰ یورو دستمزدپرداخت کرده‌اند که این شهادت در تکمیل تحقیقات پلیس نقش به سزایی داشت.