پارس ناز پورتال

اقدام جدید در بلژیک روسپی خانه های جهنده (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
اقدام جدید در بلژیک روسپی خانه های جهنده (عکس)
به گزارش پارس ناز به نقل از پلیس بلژیک شمار روسپی خانه های جهنده (پاپ‌آپ) در این کشور رو به رشد هستند. روسپی خانه جهنده دیگر چیست؟ ادامه این نوشتار را بخوانید.به نوشته ی روزنامه ی هلندی زبان Het Laatste Nieuwsچاپ بلژیک، شیوه ی کار این باندهای روسپیگری به این گونه است که کسانی از کشورهای دیگر به نام یک شرکت دروغین برای "کنگره" چندین اتاق در هتلی در بلژیک رزرو می کنند. ولی بجای چند مرد بازرگان و کت و شلوار پوشیده و کراوات زده ی حوصله سر بر، چندین دختر جوان و زیبا و شیک پوش به لابی هتل مراجعه می کنند.
 


در طی چند روز چندین مشتری به اتاقهای این خانمها در هتل می روند و پیش از اینکه هتلداران متوجه شوند که هتلشان بعنوان روسپی خانه استفاده می شود خانمها هتل را به سوی شهر و هتل بعدی ترک می کنند.این شیوه ی رو به رشد می تواند پاسخی برای دلیل کاهش آمار مراجعه افراد به روسپی خانه های شناخته شده در بلژیک باشد.
 

اقدام جدید در بلژیک روسپی خانه های جهنده (عکس)

گفته میشود بسیاری از افرادی که به سراغ روسپی ها می روند از اینکه در خیابانهای پشت ایستگاه راه آهن شمالی در منطقه ی اسکربیک در بروکسل قدم بزنند می ترسند چراکه در برخی از ساعتهای شب یا روز احتمال اینکه در این مناطق توسط جیب برها به آنها دستبرد زده شود بیشتر از این است که با یک روسپی هم آغوش شوند.همچنین گذر و دیده شدن در منطقه های شناخته شده روسپیگری باعث آبروریزی خواهد شد.
 

اقدام جدید در بلژیک روسپی خانه های جهنده (عکس)