پارس ناز پورتال

بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد

مجموعه : اخبار سینما
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
برخی از افراد واقعا نمی توانند از دیدن فیلم های ترسناک اشباع بشوند. آنها فیلم های ترسناک زیادی می بینند و با کمال تعجب اینکه یک فیلم را بارها و بارها می بینند. و درحالیکه اکثر بیننده ها معمولا از دیدن فیلم های ترسناک لذت نمی برند، چرا برخی از افراد جذف فیلم های ترسناک می شوند؟ متخصصان می گویند این افراد به یک دلیل ساده فیلم ترسناک می بینند و دلیلش جدید بودن آن است. اینها از تماشای ژانرهای معمولی سینما خسته شده ند و برای تغییر ذهن های ماجراجوی خود به ژانر وحشت روی آورده اند.
 
دراصل فیلم های ترسناک لذت بخش بوده و به هر طریقی آدرنالینتان را بالا می برند. و تماشای این فیلم ها می تواند روشی عالی برای خالی کردن ذهن افراد از مشکلات باشد. ما در سال 2013 فیلم های ترسناک جالب و مهیجی دیدیم. از فیلم های هالیوودی تا فیلم های مستقل، فیلم های ترسناک یک نشان بزرگ در صنعت فیلم سازی به شمار می اید. در اینجا لیست برترین فیلم های ترسناک سال 2012 را معرفی کرده ایم که شاید دوست داشته باشید در خانه تماشا کنید.
 
1. قسمت دوم Insidious
 جیمز وان کارگردان خیلی مشهور فیلم های ترسناک برای یک پرونده ویژه همراه با تیم خود،  نویسنده Leigh Whannell، بازیگران رز بایرن، پاتریک ویلسون، لین شایان و تای سیمپکین برای خلق قسمت دوم Insidious دوباره بهم پیوستند. این فیلم دنباله یک فیلم ترسناک خیلی مشهور درباره خانه جن زده خانواده لمبرت است. آنها در این خانه رازهای سری دوران بچگی را کشف کردند که آنها را به طرز وحشتناکی به جهان ارواح مرتبط می کند.
 
2. The Conjuring
این فیلم داستان واقعی محققان مشهور فراطبیعه جهان اد و لورین وارن می باشد که برای کمک به یک خانواده کوچک فراخوانده شده اند، این خانواده در یک خانه روستایی دورافتاده توسط یک موجود پلید تهدید می شوند. بعد از اینکه آنها مجبور می شوند با یک موجود شیطانی خیلی قوی روبرو شوند، این محققان متخصص وارد وحشتناک ترین پروژه تمام عمرشان می شوند. این فیلم یکی از فیلم های ترسناکی است که براساس داستان واقعی درست شده  و حتما باید آن را تماشا کنید.
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
3. کری
یک دختر دبیرستانی بعد از اینکه با دوستانش به یک مهمانی می رود متوجه می شود که قدرت حرکت دادن اجسام را دارد. این فیلم توسط منتقدان در لیست ده فیلم ترسناک سال 2013 قرار گرفته است. کری یک نوجوان تنها و بی پناه که دانش آموزی قابت قدم و استوار در مدرسه و ضربه خورده در خانه است که قدرت های فراطبیعی دارد. این قدرتها وقتی که رفقایش در مجلس رقص با او شوخی می کنند رها می شود.
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
 
4. روی قبرت تف می کنم قسمت 2
این فیلم دراصل سومین فیلم از مجموعه فیلم سه گانه است و داستان زن جوانی را روایت می کند که برای وارد شدن به دنیای مدلینگ در شهر نیویورک به مرگ نزدیک می شود. بعد از گرفتن عکس هایش او را به شدت اذیت کرده، چندین بار کتک می زنند و بعد از کبود شدن بدنش تنها رها می کنند تا بمیرد. او باید برای نجات پیدا کردن توانایی لازم را پیدا کند. این فیلم توسط همان تیمی ساخته شده که سال 2010 این فیلم جنجالی را ساختند. کارگردان استیون آر. مونرو، نویسنده نیل المان و تواس فنتون کسی که اره 6 را نوشت و تهیه کننده  پل هرتزبرگ و لیزا هانسن. این فیلم یکی از ترسناک ترین فیلم های سال 2013 است که بعد از دیدنش خواب شبانه ترسناکی خواهید داشت.
 
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
 
5 . ماما
ماما به کارگردانی گیلرمو دل تورو یکی از فیلم هایی است که پیش بینی می شد از ترسناک ترین فیلم های سال شود. ماما تریلری ماورا طبیعی درمورد تجربه تسخیرشدگی دو دختربچه کوچک است که در روزی که پدر و مادرشان کشته شدند در جنگل ناپدید می شوند. سالها بعد وقتی این دو دختر نجات پیدا می کنند  و زندگی جدیدی را شروع می کنند، متوجه می شوند چیزی یا شخصی هنوز می خواهد آنها برگردند- و شبها در رختخواب به آنها سر می زند. درحالیکه این دو دختر سعی می کنند زندگی نرمالی داشته باشند، مادرخوانده آنها متقاعد می شود که یک موجود شیطانی در خانه شان است. و این موجود به شکل غیرمنتظره ای وارد زندگی شان می شود.
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
 
6. شیطان مرده
داستان این فیلم در مورد یک زن جوان است که با هوشیاری مبارزه می کند. یکی از بهترین فیلم های ترسناکی است که واقعا شما را در شب هالووین می ترساند. این زن همراه با برادر و تعدادی از دوستانش به یک کلبه دوردست سر می زنند و کتاب مرده ها را کشف می کنند. این گروه بدون اخطاری در یک تجربه خطرناک و ترسناک درگیر می شوند که نمی توانند فراموشش کنند.
 
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
 
7. میزبان
این فیلم یک داستان خیلی محکم درمورد عشق و نجات روح بشریت در زمان جنگ است. در این فیلم دنیای ما مورد تاخت و تاز و حمله یک دشمن دیده نشده و ناشناس قرار می گیرد، و انسان ها میزبان این مهاجمان غیرمنتظره می شوند. آدم ها متوجه نشده اند که ذهنشان از قبل توسط مهاجمان تسخیر شده است چونکه بدنشان هنوز دست نخورده باقی مانده. این فیلم ترسناک کمی هم بار علمی تخیلی دارد که نمایشی از روابط انسانی واقعی است.
 
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
 
8. تو نفر بعدی هستی
این دومین فیلم عالی ترسناکی است که روندی رو به جلو دارد. داستان در مورد گروهی قاتلان تبر به دست است که به اجتماع خانواده داویسون حمله کردند. این قاتلان ظالم قربانیان خود را به تله می اندازند و این خانواده کاملا ناامید شده بودند تا موقعی که یک مهمان خانوادگی ناخوانده از راه می رسد که می تواند یک قاتل خیلی بااستعداد شود. این فیلم در لیست برترین فیلم های ترسناک سال 2013 ساخت و کارگردانی در هالیوود شناخته شده است.
 
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
 
9. کلونی
این فیلم داستان 7 کلونی را روایت می کنند که برای نجات پیدا کردن می جنگند. این کلونی ها که گرفتار یک بیماری داخلی پیچیده شده اند اعتقاد دارند مشکلی در کلونی 5 وجود دارد، بعد از اتفاقی که در حفظ کردن تماسش با دیگران شکست می خورد. یک تیم برای چک کردن اتفاقات کلونی 5 تشکیل شده و تهدید ها و ترس هایی کشف می کنند که تصورش را نمی کردند. جای تعجب ندارد که این فیلم در لیست ده فیلم ترسناک 2013 باشد چرا که شما را تا سرحد مرگ می ترساند.
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد
 
10. اره برقی تگزاس سه بعدی
این فیلم دنباله داستان خانواده آدم کش هاست. این فیلم ترسناک که آغازش در سال 1974 اتفاق افتاد در مورد افرادی که است که بدون نشان و ردی در Newt تگزاس گم می شوند. این افراد در حوالی شهری زندگی می کند که خانواده ساویر جنایتکار در آنجا مظنون شناخته می شوند و اینها را می توانید در یکی از ترسناک ترین فیلم های سال تماشا کنید. چند دهه بعد و دور از قتل عام ها، این فیلم داستان زنی جوان را دیگر می کند که از مادربزرگش ملکی در تگزاس را به ارث می برد. او از روی کنجکاوی از چند تن از دوستانش دعوت می کند که عازم یک سفر جاده ای شوند و حقیقت را کشف کنند. و از اینجاست که داستان جالب تر می شود.
بهترین فیلم های ترسناک در سال 2013 انتخاب شد