پارس ناز پورتال

این دختران در دانشگاه به دنبال شوهر می گردند (+عکس)

این دختران در دانشگاه به دنبال شوهر می گردند (+عکس)
افرادی که از تمکن مالی خوب برخوردارند معمولا فرزندان خود را به مدارس خصوصی می فرستند تا در بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول شده و در اینده برای خود شغل مناسبی داشته باشند.خانم راشل افکار دخترش ماتیلدا را قابل تحسین می داند اما دختر 9 ساله از خانواده پولدار خلاف این واقعیت ارزو دارد شوهر ثروتمند خود را در مدرسه خصوصی پیدا نماید.ماتیلدا هفته پیش در مسیر مدرسه سخنانی بر زبان اورد که گویی خلق و خویی شبیه به مادرش پیدا نموده است.
 
ماتیلدا به مادرش گفت:دوست دارم هنگامی که بزرگ شدم با مرد ثروتمندی ازدواج نمایم.شش تا بچه قد و نیم قد داشته باشم.دو تا توله سگ کوچولو و چند تا اسب پا کوتاه درون مزرعه باشند و شما هم در کلبه ای کنار ما باشید.خانم راشل راگ سپس رو به دخترش کرد و گفت:پس شغلت چی؟ ماتیلدا گفت دوست ندارم بیرون سر کار بروم.دوست دارم در مزرعه کنار فرزندانم بمانم و شوهرداری نمایم.
 


خانم راشل در ادامه می افزاید:مادر مادر بزرگان ما در ان زمان به فرزندان خود توصیه  می نمودند تا کاری بیرون از خانه برای خود دست و پا نماییم.اما من جدای از سخنوری و حقوق ازادی زنان با این طرح مخالفم.شوهرداری و بچه داری کار کم ارزشی نیست.بلکه بر عکس تربیت فرزندان و رسیدگی به امور خانه شغل پرمشغله ای است.اجازه بدهید قبل از اینکه فمنیست ها به ایده من انتقاد نمایند توضیح دهم. من به اتفاق شوهرم آنتونی تحصیلات دانشگاهی داریم.22 سال سن داشتم که ازدواج نمودم.شوهرم حسابدار شرکت بود.
درامد خوبی هم داریم.
 
خانم راشل هنگامی که ماتیلدا را در شکم داشت
 

این دختران در دانشگاه به دنبال شوهر می گردند (+عکس)
 
من هم سر کار می رفتم اما هنگامی که اولین فرزندمان ویلیام به دنیا امد همه چیز به هم ریخت.مشکل پشت مشکل بوجود می امد.به گزارش پارس ناز از یک طرف تربیت فرزندان و از طرف دیگر تحصیل همه چیز پیچ در پیچ شده بود.به همین جهت به اتفاق شوهرم تصمیم گرفتیم من سر کار نروم و به امورات خانه برسم.الان هم از خانه داری بسیار لذت می برم.به همین خاطر دخترم ماتیلدا را هم اکنون در مدرسه خصوصی دخترانه ثبت نام نموده ایم که شهریه ماهیانه ان 3 هزار پوند است.
 
در این مدرسه شاگردانی تحصیل نموده اند که اکنون برای خودشان کسی شده اند.افرادی همچون شریل تیلور ناظر شبکه سی بی بی سی ،کیت بلینگهام مهندس بخش تکنولوژی شبکه خبری بی بی سی و همچنین خانمژوسلین بل برنل اشاره کرد که هم اکنون نماینده انجمن زنان سلطنتی در ادینبورگ است.من ب اتفاق شوهرم ماتیلدا را به مدرسه خصوصی می فرستیم نه به خاطر اینکه در اینده وکیل،دکتر و یا سردبیر مجله یا روزنامه شود بلکه تنها به این منظور او در مدرسه خصوصی تحصیل می نماید که در بهترین دانشگاه یعنی اکسفورد قبول شود و در دانشگاه بتواند برای خودش شوهر پولداری به دست اورد.و زندگی اینده خود را تضمین نماید.